Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hei jenter.Kan dere gjette kjønn på meg også?Har hatt sex 5,6 dager før eggløsning.Er i uke 13+2 og har vært konstant kvalm fra uke 4 .Kaster fortsatt opp flere ganger om dagen fortsatt.Er helt utslitt.skal ikke til UL før over nyttåret,men er såå spent hva jeg har i magen.Spiser mest frukt og grønnsaker og tåler ikke all type kjøtt og fisk.Går mest på appelsiner,klementiner og appelsinjuice.Begynner å legge på meg sidene på magen og bak:) Er det noen av dere som har lyst til å gjette??Er såå spent )
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 nr.6 ? har alle svangerskapene dine vært like eller ulike?Jeg har 2 gutter og venter baby nummer tre.Vet ikke kjønnet enda.Vil så gjerne dele erfaringene dine.Jeg også tror og håper at det kan være en tulla inne i magen,siden jeg har vært kvalm hele tiden i 24 timer.Hvordan var svangerskapene dine?Beundrer deg som har gått gjennom det i 6 ganger.Du er såå flink:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hei hei anonym over her. Mine svangerskap har vært veldig ulike med gutt i magen kontra jente. Betydelig mere kvalme/oppkast med jentene enn guttene. Høvelig fin form med guttene, bare litt småuggen enkelte dager, trett og hodepine. Har vært "grusomme" svangerskap med jentene da jeg har kastet opp mye fra uke 6 til ca 12. Denne gangen har jeg vært i fin form igjen og ment det var en gutt - og UL viste gutt. Så da fortsetter vi rekken vår med annenhver.... )) Gutten kommer i februar, og jeg gleder med til å bli ferdig. Hadde det ikke vært for at vi må gå gravide i 9 mnd, kunne jeg hatt mange flere! Kjenner det på kroppen at det blir tyngre og tyngre for hver gang. Men så har jeg jo mange små og litt store hjemme som krever sitt, så hverdagen gjør vel sitt også. Men koselig er det med mange barn! Hvordan har dine guttesvangerskap vært da? Tror virkelig det er en jente i magen din, om du er så kvalm 24 t i døgnet. Når skal du på UL?
Mars78 Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Hei igjen nr.6 ?tusen takk for svar.Guttesvangerskapene mine har ikke vært så krevende som denne.Har vært litt kvalm i 1.men har ikke merket noenting i 2.gutten.Denne gangen har jeg vært kjempe dårlig siden uke 4.Nå er jeg i uke 14 og har ikke noe tegn til bedring.Føler at jeg bare blir dårligere og dårligere.Er kvalm i 24 timer og bare ligger.Har ikke krefter til noe som helst.Har ikke vært på UL,tror det er en gang i januar.Har ikke fått nærmere beksjed enda,men det kommer sikkert et brev hjem snart.Jeg føler kanskje at det kan være en liten jente,siden svangerskapet er så annerledes.Hva tror du??Jeg håper inderlig at denne kvalmen avtar snart,for jeg har ikke noe krefter til noe annet.Har jo 2barn som krever sitt,men jeg orker ingenting.Mange gode tanker fra meg:o)
mammas Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 hos meg var det veldig forskjell på jente og guttesvangerskapet. jenta var jeg kvalm 3uker ellers fin formj. men derimot gutten - ble kvalm ca i uke 5 og det ble bare verre og verre. ble ikke bra før han var født. så jeg var mye dårligere med gutten enn jenta.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Hei hei Mars78: Er det ikke en jente som ligger i magen din, så blir jeg fullstendig overrasket! Føler virkelig med deg. Vet alt om det å gå rundt skikkelig kvalm samtidig som du skal ta deg av små barn! Husker så godt de gangene. Måtte krype ned trappa med ungene, spy mellom bleieskift osv...nei grøss og gru. Det som var bra hos meg var at det gav seg rundt uke 12. Håper virkelig at det gir seg snart hos deg. Det som holdt meg oppe var tanken på at om noen måneder hadde jeg en fantastisk liten bylt i armene. Men det var jammen vanskelig å tenke slik når man er sååå dårlig. Samtidig må du huske på å be venner/familie om hjelp til det daglige. Vet det er tungt å spørre, men av og til må man. Håper du får litt hjelp hjemme. Blir det for ille så søk hjelp hos lege, med tanke på kvalmestillende. Mange varme klemmer til deg.
Mars78 Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Hei igjen nr.6 ?Tusen takk for svar og gode råd.Var kjempe dårlig i 2 dager og fikk ikke svart deg tidligere.Håper svangerskapet ditt går bra.Nå begynner du å nærme deg til selve dagen da,så det er sikkert veldig spennende.I februar kommer lille gutten din da:) Såå koselig blir det:) Det er riktig det du sier.Man klarer ikke å tenke alt det positive med svangerskapet sitt,når man er såå dårlig.Jeg er jo ekstra dårlig,ikke bare litt.Er så lei å gå kvalm døgnet rundt.Ja , ja, man må vel bare overleve det,for det er ikke en annen mulighet.Jeg fikk kvalme dempende tabletter flere ganger,men ingenting hjelper.Grrrrr!! Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg fortsatt en god dag:))
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 Huff så forferdelig når ingenting hjelper. Ønsker deg masse masse god bedring, og føler med deg. krysser fingrene for at det bedrer seg snart!! Håper det ikke blir så ille at du blir innlagt.... Mange god bedring-klemmer fra meg.
Mars78 Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 nr.6 ? jeg sendte deg melding til postkassen din,men du har kanskje ikke fått den??Ønsker deg et godt nytt år.Kos deg masse:)Nå er det ikke lenge til fødselen din.Såå spennende.Jeg skal til UL den 22.januar,såå lenge til.Tror ikke jeg skal spørre etter kjønnet,men mannen min vil vite.Håper jo på en jente denne gangen da:) Mange gode tanker og klemmer til deg.Godt nytt år igjen:)Er i uke uke 16 og er kvalm og uvel heletiden.Den gir seg ikke også(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå