ksp Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Har siden sist helg hatt dager der det kommer store mengder utflod. To dager har det vert en slimklump som kan minne om en manet. Disse har vert nesten helt blanke, med kanskje ett gulskjær. Kan dette være slimproppen? Andre som har opplevd at de plutselig får store mengder utflod? Har i tillegg de siste dagene hatt veldig mye kynnere og mensen vondt.... Er i uke 36. Lurer litt på om fødselen kanskje er nærmere enn antatt...
nordlyset Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Syns at du burde ringe føden og høre med jordmødre om dette. Men som jeg har lest i mange andre innlegg her inne,så høres det ut som slimproppen din som har gått. Men uansett om du ringer føden,så kan dem nok helt sikkert ta deg inn bare for en sjekk.Det er bedre å ta en sjekk for mye enn en for lite.
Termin 061209 Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Hei Dette høres ut som slimproppen ja. Min slimpropp gikk for to dager siden og har siden da hatt stor mengde utflod eller seigt slim som er fargen du beskriver. Jeg ringte føden i dag for å spørreom det var normalt å ha slim så lenge å det var det..så lenge det ikke var noe feber. Det var bare å smøre seg med tolmodighet sa hun så er det nok igang snart. Lykke til!!
ksp Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 Takk for svar!! Godt å høre at andre også har opplevd dette! Men var det blod i slimproppen din?? Trodde det skulle være det, men det var det ikke, derfor jeg ble litt usikker!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Hmm, da tror jeg i såfall jeg har hatt mange slimpropper som har gått... Jeg har mye utflod som er slimaktig og sånn som du beskriver, det har jeg hatt lenge jeg da! Tror den slimproppen inneholder blod, om det skulle ha vært den..
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Ikkje blod i slimproppen!! Blank og fin
Termin 061209 Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Deler av slimproppen min gikkfor 14 dager siden, da var det ikke noe blod. Nå var det en tynn strek av blod i resten av proppen som kom nå, men så lite at det var flaks jeg fikk se det, ellers har det bare vært slim (mye) og noen "gele" klumper. Har ikke vært noe tegn til blod etterpå. Nå venter jeg bare på vannavgang eller rier, men det tar sin tid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå