*gruffalo* Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Verker masse, men døyves noen timer om gangen i alle fall med smertestillende. Så må jeg pine meg en stund før jeg kan ta mer smertestillende. Men jeg ser jo ikke ut i fjeset, er kjempehovent!!! Føler jeg har kusma, eller en skikkelig tannbyll:( Tenkte at det sikkert skulle være slik, men traff på tannlegen min (var ikke hun som fjernet di pga måtte til spesialist), og hun sa det var unormalt hovent for det var sikkert noen stridige tenner. Jeg hadde jo trøstet meg med at det sikkert ikke var ALLE som la merke til det...bare meg- Men når tannlegen til og me reagerer, da er det nok litt voldsomt, hehe Så nå skal jeg leve på supper og annen myk mat noen dager fremover. Skal egentlig ut og spise i morgen. Kan jo være jeg klarer være med...men er redd de andre blir flaue over å ha meg med, hahaha )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Jeg var å opererte ut 1 tann for 1 uke siden. Jeg hovnet ikke opp i det heletatt, men det er sikkert individuellt fra person til person. Hevelsen er sikket gått litt ned til i morgen. Myk mat? hm, fikk ikke jeg beskjed om, bare å ikke tygge så mye på den siden hvor jeg hadde trekt. Blir kanskje litt anderledes når man har trekkt 2 tenner. 1 på hver side?
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Hørtes absolutt ikke fornøyelig ut!! =( Håper smertene går over snart slik at du kan sove godt og spise god mat igjen!! =)
*gruffalo* Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 Er ikke tegn til bedring enda, så i morgen må jeg nok bare ta kontakt med tannlegen (hvis det ikke plutselig bedrer seg masse!) Begynner å verke ganske nøyaktig 2 timer etter at jeg har tatt smertestillende, og siden d tar ca 1/2 time før den virker så er jeg kun uten stooore smerter 1 1/2 time, skikkelig slitsomt:( Tok 2 tenner på samme side. Har fjernet de andre for flere år siden, så nå er jeg i alle fall kvitt alle...heldigvis:) Så er jeg jo såååå sjokolade- og chips-syk...noe som ikke er lett og spise nå Gjett om jeg gleder meg til å ta igjen alt det tapte, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå