viking-girl Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Noen som har erfaringer, eller er blitt anbefalt av andre? :0) Selv er jeg førstegangs, og har virkelig ikke peiling. Takk for svar!
stasimor0603 Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 det gjør jeg også:-) jeg så til salg på expert nå til 490 kr tror jeg, men vet ikke om den er bra. ellers sett bare dyre som ligger på ca 1000 kr
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 hei alle sammen! Vi har denne, http://www.doro.co m//global/businessunit/dorohome/Product?c=5000&p=BM50 Kjøpte den til vår første datter, og bruker vi den til vårt barn nr 2. Prisen varierer litt ut i fra hvor man kjøper den, har funnet fram endel steder hvor de selger den for dere; http://no.kelkoopartners.net/ctl/do/search?siteSearchQuery=doro+bm+50&fromform=true Vi er iallfall veldig fornøyd med den! Lykke til!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Vi hadde den babycallen som koster 490 på expert,philips,denne er bra den,brukte den til våre 2 barn. Skal kjøpe den nå også,vi solgte den vi hadde pga vi ikke skulle ha flere barn...;-)
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Jeg anbefaler virkelig denne... http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD510/philips-advent-babycall Lyden er krystallklar og batterikapasiteten veldig bra.. Kan legge øret inntil og høre babyen puste, selv om senderen står på gulvet under senga. Aldri noen forstyrrelser som har slått inn på "linja". Vi hadde en annen Philips i begynnelsen. Ser de har den på Expert til 499. Den er grei nok den altså, men det var mye forstyrrelser på linja, som gjorde den til et irritasjonsmoment. Til og med garasjeportåpneren slo inn liksom.. Hehe! Naboene sine også! Lykke til med valget;o)
viking-girl Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2009 Tusen takk for gode råd!!! :0) Tar gjerne i mot flere anbefalinger også, men nå har jeg hvertfall et utgangspunkt. :0) Ha en herlig helg videre!
Elis84 Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Vi har også kjøpt phillips avent sin. Er førstegangs, så vi har ikke prøvd den enda, men fått mange anbefalinger på den..
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Hei alle sammen! Jeg hadde noen ting som var uunværlige i barseltiden. Nesten alt er ting jeg ikke trodde at jeg trengte i utgangspunktet: Vison nova babycall!! The one and only!!!! Hadde en billigtype, clas ohlson sin, som faktisk ble kåret som best i test, og det var bare tull! Den ga jeg bort gratis da jeg hadde tatt i brukt den nye! Beste investeringen og verdt hver krone og øre. Kjøpte den via en nettbutikk, men tror den selges/kan bestilles på babyshop. Toddler tools ammepute (selges bl.a. på barnas hus) Avent elektriske brystpumpe Mei tai (fra babyhawk.com) Plastklype til å ta opp babyting etter koking/sterilisering (denne fant jeg på konkursutsag, og har ikke funnet den flere steder, men om noen kommer over en slik så ville jeg kjøpt en!)
viking-girl Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2009 Når du sier det, har jeg hørt om den Vision Nova babycallen.. Flere som har gode erfaringer med den? Og lurte også litt på dette med brystpumpe ja, manuell eller elektrisk. Men har hørt noe om at den Avent brystpumpen har disse farlige kreftfremkallende stoffene i seg, som også mange tåteflasker har/hadde? Men disse er gjerne tatt av markedet? Og klype til all kokingen, må jo være genialt!!! Supert tips! :0)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 Vi brukte Super Nova, veldig fornøyd med den. Jobbet en stund i en barneutstyr foretning, og vil legge til at det virker som det er mye mindre problemer med Nova sine enn feks Doro
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 Kjøp for all del IKKE Nova. Etter at tre av mine veninner har klaget på dårlig forbinnelse fikk vi endelig svar på hvorfor den er så god... Pga lite stråling som jo er bra for barnet slår den ikke inn før lyden fra barnet er VEDVARENDE. Hallo, jeg vil høre klynk jeg!! Ikke strigråt!!! Mine veninner blir også plutselig vekket om natten av at base og enhet ikke finner hverandre. Da står den å piper. Jeg for min del trenger den søvnen jeg kan få og ønsker ikke å bli vekket av en dings som ikke finner svareren senderen som står en vegg unna!! Batteriene har dårlig levetid og vi får beskjed om at den IKKE må stå i ladeenheten, men må ladet helt ut hver gang, men ærlig talt, etter 4 mnd, skal levetiden bare være 4 timer??? Feilbruk får vi til svar. Joda, sinnsykt masse kanaler å velge mellom men det hjelper IKKE!! Helt ærlig ville jeg heller brukt 1400.- på en fra Avent hadde jeg visst bedre...
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 Marnarmamma: hadde de nova eller vision nova? Jeg har faktisk aldri hørt om noen som har vært misfornøyd med vision nova (den med kamera), så må skille mellom disse eventuelt. Jeg har nok det gamle avent utstyret som er med BPA, så nå har jeg sendt inn flaskene og skal finne ut hvilke deler fra brystpumpen som er med eventuelt. Men den nye brystpumpen er merket 0% BPA, det samme gjelder de nye flaskene så det er bare til å se etter det merket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå