Gå til innhold

Hvem er denne personen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er helt desperat etter sexprat her inne?

Vedder på at det er en person som legger ut alle innleggene om alt fra stønning, store pupper og onanering. Get a life, eller skaff deg et knull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ut fra innholdet på en lang rekke tråder her inne, tviler jeg på om det er samme person som står bak alt sammen. Flere av disse innleggene dukker jo også opp omtrent samtidig, så det er vel nesten teknisk umulig.

Skrevet

Oppfordringen om å skaffe seg et liv tror jeg du kan rette til svært mange her inne, ihvertfall de som tilsynelatende er pålogget nesten hele dagen og skriver de mest uinteressante innlegg, særlig på Skravlesiden (om alt hva de skal ha til middag, ha på seg av klær, hva de synes om det ene og det andre).

Skrevet

Vel, jeg synes egentlig det er mer spennende å lese om hva folk skal ha til middag enn hvordan folk gjør det i senga...

Skrevet

I så fall får du holde deg til middagspraten på Skravlesiden.

Skrevet

Det er kanskje meg? Men jeg har ikke skrevet på langt nær så mye som HI tror. Ikke halvparten av dem engang. Så vi må være flere!

Skrevet

Jeg har skrevet to debatter om sex, en om samboeren som vil se meg med en annen, og en annen der jeg lurte på et eller annet. De andre får noen andre stå for. Tror mange er opptatt av sex, hvem, hva og hvordan, og ser ingen grunn til at man ikke skal diskutere det her blant kvinner på samme sted i livet, og med mulighet for å være anonym.

Skrevet

Det er visst noen som vil leke politi her inne. Mener hun har funnet en røver eller to.

Skrevet

Jeg svarte på den om deg og samboeren din!

Synes sex er spennende og interessant og generelt stor stas. Godt å kunne diskutere sex uten at det utarter.

Og de fleste overskriftene er såpass avslørende at man kan styre unna sex-innleggene om man vil.

Skrevet

Jeg tror det er en gal mann.

NB: Det var en mann her inne for lenge siden som ga seg ut for å¨være ei gravid dame, på jakt etter ei venninne. Mener dette var i Bergen. Leste iallefall et innlegg om det for noen år siden.

Mye rart her inne, så vær oppmerksom!

Jeg tror også prebupertale tenåringsgutter er her innimellom for å lokke ut mødres sexfantasier, så de kan lese om det, og fantasere i sitt unge hode om det de lurer på, mens de utgir seg for å være unge mødre selv.

Jeg tror også eldre menn lurer her inne. De vi pleide kalle "griskailla". "Gamle griser" oversatt til forståelig norsk.

Dette er en av grunnene til at mitt sexliv er noe jeg sjeldent diskuterer på nettet. Og skriver jeg noe som helst, er det anonymt og generelt.

Når noen spør direkte hvordan folk onanerer, vet du jo med en gang at noe er suspekt!

Ja, det er mange syke folk som er på forum hvor de vet det er mest unge gravide mødre. Og 99,9% kvinner.

Det mest skremmende er at det er kjent at pedofile også lurer på nettsider som har "baby" i ordlyden. Vær forsiktig med å gi ut privat informasjon.

Men dette gjelder i alle sammenheng.

Vis nettvett uansett subjekt på nettet.

Skrevet

Dette må dere lese alle sammen. Og vær forsiktig.

Husk at den dama nå er fri, og kanskje er hun er for å finne en annen gravid dame å kvele!!!

Skrevet

Dumt å glemme anonymknappen. Det har skjedd før. Husker jeg syntes forferdelig synd på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...