Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 står i soveromsvinduet deres og onanerer. Bør jeg snu meg bort i vemmelse, eller er det greit at jeg står her og filmer?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Er du den samme som har pupper i F strl. uten BH eller?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 ??? Høres ikke ut som min str. nei. Foretrekker BH.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Det er bare å filme i vei, så har du bevis i tilfelle dere går til rettssak mot denne blotteren.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Står han oppå en stol også kanskje? Holder han på ennå? Sikker på at han ikke bare pusser vinduene?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Kan jo hende du tar feil. Husker jeg leste i en avis om en mann som var hos frisøren, og der ble frisøren til slutt så irritert at hun sluttet å klippe og dro bort kappen på kunden, fordi hun var overbevist om at han satt der og onanerte. Men så pusset han bare brillene sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå