AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 ved nødstilfelle.. ? I går kveld/natt var jeg så kvalm og dårlig at vi ringte føden for å forhøre oss litt.. De sa det selvfølgelig var vanskelig å vurdere situasjonen, men det ikke hørtes ille ut. Men om jeg ble verre fikk jeg komme inn en tur.. Tenkte at min 2,5 årige jente ligger her og sover, så vi kan ikke dra uansett, men.. Det er maks 3 minutter kjøring til sykehuset. Kunne det gått an at min mann kjørte meg til sykehuset for å kjøre rett hjem igjen og ordne evt barnevakt da.. ? Eller.. man vet jo aldri hva som kan hende selv på en kort kjøretur.. Huff..nei, får nok pent vente på taxi en annen gang, tenker jeg. Men vi har naboer rett under oss som kanskje kunne hatt øyne og ører åpne, da. Hmm.. Et alternativ??
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Jeg ville ha tatt taxi. Det kan jo skje noe med dere, om ikke med datteren deres.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Nei, ville aldri forlatt 2 åringen sovende alene hjemme. Sombolledeig sier, det kan like godt skje dere noe. Værste mareritt, dere kommer utfor en kollisjon....hvem skal da ta seg av 2 åringen deres om dere ikke får sagt fra til noen? Og hva om hun våkner og det ikke er noen der....hun kommer til å bli kjempe redd, og hun kan også finne på ting dere aldri ville tilgitt dere selv for, om det hadde skjedd henne noe.
Lillevenn33 Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Kanskje du kan gi babycallen til naboene?
Belladonna med to gutter Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Det hadde jeg ikke kunnet gjort...hadde nok ikke tenkt tanken en gang heller. Ta taxi du
You can call me Dårris Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Jeg hadde nok fått en av naboene til å komme og sitte her til mannen var tilbake. Men siden jeg har en halvtimes kjøretur til sykehuset så blir også situasjonen en litt annen.
hønny-bunny Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Det er jo ikke noe man kan tenke på en gang,ei heller overlate en babycall til naboen. Hvis det er så kritisk får man ta med barnet og få barnevakten til og komme til sykehuset. Til info er det ulovlig og reise fra et barn,hvis det blir oppdaget ville barnevernet hentet barnet,og man ville bli straffet.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2009 Huff, ja, ting kan skje selv på en så kort tur. Nei, det var dumt tenkt. Tar definitivt taxi eller sørger for at noen kommer hit om det skulle skje noe. Hadde selvfølgelig aldri tilgit meg selv om det skulle skjedd noe med gulljenta vår.
Herkules Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Skjønner jo at man tenker på hva man skal gjøre og at du tenkte det var vel ikke så galt:) Du får sikkert alltids gitt babycallen til noen, og i alle fall sagt noe til barnevakten så får du ta det derfra når den tid kommer Jeg tenker med gru på om storebror hadde vært hjemme når fødselen min startet og i alle fall om jeg hadde vært alene. Da hadde han nok blitt vitne til en fødsel stakkars gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå