Gå til innhold

Laaaangt forløp til fødsel sier dere??? UFF!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her hjemme enda med fortsatt mage... Har hatt en kjempe laaaang natt hvor jeg har hatt tak som har kommet og gått. Har slappet av mellom taka. Så i dag tidlig stilnet sammentrekningene til. Akurat når det hadde begynt og gjøre ok vondt.. Så sov jeg i to timer og våknet igjen med samme skikkelig vondt i korsrygg/nederst under magen og sammentrekninger som tar seg opp og slipper.. Har jo fra før hatt tre cm åpning og vet jeg er moden... Men, dette skal vist trekke ut skjønner jeg.. ( det verste er at faktisk så er det jo ganske vondt.) Føler meg litt syk uten og være det på en måte. Magen er nesten konstant hard og nå siden i natt har det kommet masse utflod så vet at det nermer seg. Ringte føden i stad for og få litt trøst... Hun sa at nå bruker kroppen tid på og forbrede seg og at det nok kom til og gå fort når det sa pang. (HÅPE) Hun mente at åpningen garantert er mye større og at jeg går bare og venter på at ting skal eksplodere...

Jeg sa at jeg begynte og miste motet og t hun i magen tydeligvis holder foreldrene sine for narr. Og at jeg ikke orket tanken på og gå slik langt ut i neste uke. Da sa hun: Men, kjære deg.. du er ferdig innen helga er omme du.. Ingen går i fødsel og holder på slik i maange uker vet du.. Også lo hun litt av meg.. Uff, JEG VIL FØDE!! Noen som kjenner seg litt igjen i det og ha vondt mellom taka i rygg og mage? Og ha hard mage mye? Uff.. Send meg litt føde støv a!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon.. Håper på helg babyis!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender masse masse fødestøv til deg jeg ;o)

Krysser fingrene for at det tar seg skikkelig opp i løpet av dagen og kvelden sånn at du snart har jenta di i armene ;o) Masse lykke til ;o)

Har selv vært hos fysio i dag fordi jeg har hatt problemer med bekkenet lenge. Sa at nå var jeg lei og at han godt kunne komme ut nå, så hun kunne bare hjelpe meg å sette i gang om hun kunne. Hun trykket litt på noen triggerpunkter så får vi bare se hva det bringer. Det jobber folk der som setter akupunktur også, men de var sef. ikke inne da.

Jeg bare håper det skjer noe snart, og kanskje vi ligger inne samtidig. Du skal føde på SIV?

Skrevet

Ååååh så spenende! Får håpe det hjelper deg.. Nå har jeg tatt en laang dusj.. Hjelper med varmt vann.. :o) nei, jeg skal føde i skien. Bor mitt i mellom skien og tønsberg så da ble det skien. Liker at det er litt mindre også har jeg hørt så masse possitivt om fødeavd. der. håper for din del at det er over i løpet av helga for deg og. Og at det går fortere for deg en hva det har gjort for meg hitentil. :o)

Sender fødestøv tilbake... :o)

Skrevet

da drar jeg på føden.. I første omgang for sjekk..

Skrevet

Føler med deg lykkeligeida "fødeklaaaar"

Har selv i noen dager hatt tak,men må innrømme at æ e begynt å bli usikker på om det er kynnere el rier.Men mange av dem gjør vondt og kjenner at æ blir kvalm tel tider og sm i ryggen tel tider.Har litt nedpress også av og tel.

Blir det verre,så må vel kanskje æ åsså ta mæ en sjekk.Ligget som sagt for ei stund sia på sykehuset med premature rier.Er i uke 34+5 nå.Er førstegangs fødende.

Håper virkelig at du snart har snuppa di i armene.

Merket at både du og hellobaby har hatt det tøft i mange dager før dødsel.

Hold ut,snart er du i mål.

Klem

Skrevet

Å, spent jeg nå.

Håper ikke du kommer hjem igjen uten den lille i armene. Masse masse lykke til, krysser fingrene for deg ;o)

Venter på oppdatering.

Skrevet

Heia! jeg hadde det jo sånn i 20 timer før det stoppet opp . På føden sa de at jeg kunne gå sånn lenge til. men jeg og følte meg syk og slimproppen gikk jo litt og litt i løpet av tre dager, og jeg VISSTE med meg selv at nå var det rett rundt hjørnet. Når jeg først kom på sykehset, når vannet gikk, så gikk det jo relativt fort for meg, så jeg har troen på at disse falske riene er bra sånn egentlig. Jeg kjenner meg totalt igjen i det du beskriver - du føder helt sikkert i løpet av et døgn eller to! ;-) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...