Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hvordan var overgangen fra 4 til 5? Har lyst på en til, men ikke om det går på "bekostning" av de jeg har....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Venter nummer 5, så vet jo ikke helt hvordan det blir, men tror ikke overgangen blir så stor. Er fryktelig slitsomt å gå gravid da... Virker som om kroppen egentlig følte seg ferdig med det :-) Men hele familien gleder seg, både de store, de litt store og de små :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Usikker på om jejg orker flere runder med nattevåk og en baby som henger i puppen:-) Er jo litt deilig når de jeg har er blitt såpass store..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Vi ER fem. Selv har jeg foreløpig ikke fått så mange. Går ut fra at det i perioder må ha vært et slit for foreldrene mine, spesielt fordi store barn og babyer har veldig forskjellige behov. Men for ungene/ ungdommene var det et fantastisk privelegium å ha så mange søsken. Og de største av oss hjalp jo faktisk til en del, tok morgenstell og sånt slik at foreldrene våre fikk sove. Stor familie er en lykke!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Det gikk fint. Men det var mange år mellom 1 og 5.mann. Ingen har lidd noen nød.
Joikaboll@ Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Overgangen fra 4 til 5 kan sammenliknes med overgangen fra 3 til 4. Altså ikke store overgangen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Ja det lurer jeg også på. Kjenner meg igjen med henne som sier hun blir mye mere sliten. Ikke er jeg en ungdom lengre og ikke var det planlagt. Er veldig spent på hvordan den yngste til nå tar det. En del praktiske ting som må ordnest da; ny bil, søskenvogn. Skal bli godt når fødselen er overstått og en vet alt er bra. Lykke til allesammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå