Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg liker å gå uten,spesielt med litt inntilsittende klær (selvfølgelig ikke gjennomsiktige) Jeg merker at enkelte,spesielt menn kan ha en tendens til å stirre litt når puppene"danser" men det er så deilig å sleppe å tøyle dem. Har ikke hengepupper men ganske store. Hvis jeg bruker BH en sjelden gang er den i str 70 F.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 70 f. uten bh. dette må da være et tulleinnlegg. alle som har noenlunde størrelse på puppene veit at det er EKSTREMT ubehagelig å gå uten BH.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Har man veldig store pupper kan det se litt rart uten uten bh.. Eller, det kommer helt an på toppen man har på da, men litt rart.. Jeg bruker 80 c, og føler meg naken uten bh. Føler at alle kan se nipplene, selv om de mest sannsynlig ikke kan det.. Går uten bh hjemme om kvelden, for det er ganske godt, de er ganske tunge nå for tiden.. Men vil ikke gå ute, uten bh.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Synes ikke de er tunge,bare myke og faste. De henger som sagt ikke, strutter veldig. Får mer vondt i skuldrene av å gå med BH jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 hvis dette er sant og du har f-cup, da kommer jo puppene inn døra en meter før deg da? Tror aldri jeg har sett f-cup-pupper som ikke henger litt...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 BH er bare noe mas. Bruker ikke truse heller jeg. Ingenting er som å gå i korte skjørt en varm sommerdag og kjenne hvor luftig det blir der nede. Ekstra morsomt når menn blir oppmerksom på dette.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 70f? Sikker på at det er rett? Eller at du har rett str rundt? Da skjønner jeg at det er bedre uten bh, for den må jo stramme sinnsykt rundt. Da må jo du ha ganske store pupper i forhold til størrelsen din...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bruker 75F og føler meg absolutt ikke vel ute blant folk uten bh. Synes puppene får altfor mye oppmerksomhet på den måten. Men noen liker vel det også...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Den er ikke stam rundt så størrelsen er rett ja. Men er nok velsignet med veldig gode gener på puppefronten hehe. Min mor har helt like. De er store og faste enda og hun er 60. Mine står ut fra kroppen som store siliconpupper bare at mine er naturlige da hehe. Jeg er 25 by the way!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 jeg bruker iallefall BH! Fordi selv mine små b-cuper sager langt nedpå magen.. Det er ikke sjans til å se noen nippels fordi de peker inn mot magen og sannsynligheten for at en eller annen kødd kommer til å spørre hvor langt jeg er på vei er stor.. Ehhh nei, jeg er jo ikke gravid det er puppa mine du gjør narr av her..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Og da var bh løse puppedamen tilbake. bare at de ikke henger denne gangen. Ta på deg bh om du skal ut blandt folk og gjør hva du vil hjemme hos deg selv.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #12 Skrevet 11. desember 2009 Hørtes litt ulekkert og nasty ut, for å være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #13 Skrevet 11. desember 2009 høres deilig ut med puppene hengende fritt
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #14 Skrevet 11. desember 2009 Synes og det er ekkelt at folk går uten BH in public. Hehe. Bruker 80 c selv, og jeg føler meg seriøst ekkel uten.. Dessuten ser det ikke bra ut uten BH..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Var på en nudistleir i sommer. Der gikk alle klilss nakne. Helt naturlig og deilig. Synd vi lever i et så kaldt land at vi må skjule kroppene våre bak tykke lag med klær.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Bla bla bla - tulleinnlegg! ) Dette er nok skrevet av en artig mann - som har en aldri så liten fantasi...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #17 Skrevet 11. desember 2009 Før svangerskapene brukte jeg 75 F, og det falt meg aldri inn å gå uten BH. Jeg fikk mer enn nok oppmersomhet, og jeg kan bare tenke meg hvilken oppmerksomhet jeg hadde fått om jeg gikk uten BH. Jeg hadde også faste pupper og kunne ha gått uten, men jeg ville ikke likt oppmerksomheten. Liker du å ha menn siklende rundt deg og damer som blir sjalu og irritert; vær så god!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #18 Skrevet 11. desember 2009 Helt greit med siklende menn, synes jeg. Liker å være ettertraktet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #19 Skrevet 11. desember 2009 Fint for deg, du gjør jo som du vil;) Men jeg tror du er like ettertraktet om du går med BH. Om du fortsetter å gå uten BH er det ikke sikkert du har like flotte pupper om 20 år;)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #21 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bruker BH ute blandt folk. Men så fort jeg kommer hjem, så skal den av! Jeg har små pupper da. Så egentlig har jeg ikke noe behov for BH. Men jeg føler føler liksom at det er feil å gå uten, hvis andre kan se det. Også gjør jo en BH at de ser litt større ut... Jeg har altså motsatt problem enn HI...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #22 Skrevet 11. desember 2009 Anonym 15:46: At det er en myte er en myte i seg selv. BH holder stellet på plass slik at tyngdekraften ikke trekker dem ned mer enn nødvendig. Klart, har man en A eller B-cup er det ikke mye for tyngdekraften å jobbe med.. Jeg synes forresten det er like "sexy" (mest dirty) å gå uten BH om man har små eller store pupper...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #23 Skrevet 11. desember 2009 Det er en myte at det er en myte at det er en myte.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #24 Skrevet 11. desember 2009 Hehe, prøv å skyld på myten når puppene slenger nedpå lårene i 50-åra:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #25 Skrevet 11. desember 2009 Jeg bruker sjeldent BH, og jeg er over 40. Puppene henger nesten ikke så hvorfor skulle jeg. Mye mer behaglig uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå