Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jobber i barnehage, er sykemeldt, vært det i 3mnd. Har dialog med jobben og vet at hadde det ikke vært for at dem er så utrolig flinke å ta tak så hadde det ikke gått rundt i barnehagen.. Er ped.leder så det er ei dame som er gått inn i min stilling, er kjempe fornøyd med henne.. Men føler at alle kansje må få en oppmerksomhet nå til jul ... MEN HVA??? Og til hvem?? vikarer også, ?? har ikke truffet alle vikarene engang! 2 av dem da... håper noen kan hjelpe meg litt.. Kansje gi en stor skål med snop å skrive felles kort, hvor stor pris jeg setter på dem..
Lilleleen Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Jeg jobber som fagarbeder i bhg og hadde ikke forventet at ped.leder skulle komme med noenting. Spesielt ikke hvis hun var sykemeldt. Men hvis du føler veldig på det, så gi de noe felles som de kan kose seg med på personalrommet også felles kort som du skrev ) Ingen nevnt, ingen glemt )
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Jeg vill ha investert i noe de kan ha felles jeg da, hvis du vil gi til alle.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Hos oss er det sjefen som gir gave. Ikke ped.lederne.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke helt om det mer "meg" å gjøre det, men vil bare få frem at jeg har satt pris på jobben dem har gjort for meg.. takk for tips.. Gjør det om jeg klarer å skrive noe som fenger alle.. uten at jeg spesifikt hinter om noen navn...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Lag en flott kurv med litt forskjellig oppi som de kan kose seg med og dele på. Frukt, sjokolade, julekaker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå