Gjest Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Blir en del lego på mine gutter på 5 år og 7 år i år. Til han på 5 år har vi kjøpt: Lego City byggeplass Lego City veivals Bakugan puslespill (2 x 50 brikker) Joggedress og to strømpebukser Han er midt i "rosa-perioden" sin, så tenkte også å kjøpe en tegneblokk med glitterpenner/farger til, om jeg får tid, ellers er jeg godt fornøyd med gavene til ham :-)
MintCondition Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Jentungen vår blir 4 i januar, og får snowracer til jul
mortil3nå Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 glitterpenner ja. Midt i blinken ;-)
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Jepp, hehe... Må være med rosa, lilla og diverse andre varianter av disse to fargene, da med glitter i. Perleboksen vår er snart tom for rosa og lilla nå, men er mye igjen i andre farger da ;-)
Gjest thricane Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 han ønsker seg nintendo wii, så vi kjøper konsollen, og besteforeldrene kan spe på med spill og tilbehør. kjøper også med fit og sports, så blir det kun en pakke til hele gjengen her hjemme denne julen.
erteposen + 4 Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Klær (star wars HM), Dinosaur modeller fra Schleich, faktabøker, vitenskapsett fra newton, bakugan, slalomski, skihjelm, lego, kinogavekort, vannkanten bill., fadderbarn, bøker.
Ksenia & Anjem Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Playmo Cirkus Ben 10 flexi trax bane togbane togdeler som bru/ tunneller cars biler
Verbena Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 av oss har de fått skøyter både han på 4år og han på snart 6år. eldste får snowboard av besteforeldrene. Ellers ønsker de seg: Lego Bakugan Puslespill Bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå