hønny-bunny Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Som noen fikk med seg skulle vi inn til snuing på sykehuset igår,men da vi kom dit hadde jeg fått høyt BT og proteiner i urinen(har hatt svangerskapsforgifting 2 ganger før) og i tillegg var beinet mitt vondt(blodpropp i 1 svangerskap) så da ble det full ståhei,med innleggelse,og snakk om forløselse i løpet av kvelden,gubben min var helt blek stakkar... Heldigvis roet trykket seg,og blodet mitt er dessverre tykt,selv om jeg står på blodfortynnende,så jeg har fått lov til og reise hjem og ligge i fred her istedet. en blir antagelig satt igang neste fredag da er jeg i uke 37,hvis ikke jeg blir dårligere i løpet av uken. Og flinke babyen vår hadde lagt seg pent ned av seg selv,så mammaen slapp enda mer herjing. Så da er det sofaliv på meg i en uke,for at nurket skal få en uke til i hybelen sin
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 ser du har hatt blodpropp i første svangerskap, hvordan vondt var det? har hatt skikkelig vondt under den"ankelkula" i 2 dager nå, vet at jeg ikke har gjort meg noe, bør kansje nevne det for legen når jeg skal på kontroll? så bra at baby hadde lagt seg rett vei! håper du kommer deg i løpet av uka!
hønny-bunny Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2009 Hei,jeg er ikke lege,men høres mer ut som åreknute,DVT(dyp vene trombose) som jeg har hatt sitter som regel i tjukkleggen,knehasen,lysken eller bekkenet(jeg fikk på alle stedene) veldig vondt,gjerne varmt,rødt hovent ben,men ikke alltid. Men spør legen din forsikerhets skyld du:-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 får nevne det til han, tid har du egentlig termin?
DenherJenta Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 hørtes dramatisk ut.. har du høyt trombocitt nivå? vet du hvor høyt? mitt er begynt å stige og var veldig høyt sist svangerskap på slutten.. jordmoren sa at det var motsatt av det den vanligste svangerskapsforgiftninen der trombcyttene blir lave, og blodet tynt. jeg fikk i tillegg høy urinsyre. ga seg 2 mnd etter fødselen..
hønny-bunny Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har termin 11 jan,Jeg har en feil på blodet mitt som heter protein s mangel,de vil si at blodet mitt koagulerer alt for fort,og danner blodpropper,x-tra risiko ved svangerskap,mens,eggløsing,men og ved ulykker og operasjoner etc. Derfor står jeg på blodfortynnende,men ikke alltid lett og få det tynt nok. Svangerskapsforgiftingen får jeg da dessverre i tillegg,hatt det i begge de 2 forrige svangerskapene. Men de er veldig obs på meg og passer godt på meg,så det går nok fint
DenherJenta Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 godt å høre lykke til med siste innspurt
lillebie på`n igjen Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Hei hønny-bønny! så godt at du blir fulgt med på ! men nå er det ikke lenge til babyen er her - verdens beste julegave )
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Uff da. Så bra at det stabiliserte seg da ;o) Veldig godt du er i gode hender. Det er jo betryggende for deg og mannen din at de tar det på alvor og at du får all den oppfølgingen du trenger. Blir selv fulg opp pga prematur fødsel sist, og fordi jeg har veldig ustabil hypotyreose som jeg bruker mye medisiner for. Nå får du bare være primadonna og få mannen til å varte deg opp litt ekstra...he he ;o) Så håper vi på at lille nurket ditt holder seg der inne litt til å får fetet seg opp litt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå