Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 vanlig at dette er SVÆRT ubehagelig og på grensen til vondt??
Mamman til Joachim Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Ja, føler at jeg har ledgikt i fingrene. Veldig vondt.
<3 Maren <3 Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Jeg våkner flere ganger hver natt og pumper hendene opp og igjen, synes det er verst da. Hånda ser ut som en oppblåst hanske når jeg våkner, men heldigvis ikke like ille på dagtid, selv om fingerne er vonde å bøye..
NurseShark Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har d også slik.. Røde pøsefingre, og føles som leddgikt.. Værst på kvelden.. Føttene også - spes når j har sittet lege oppreist
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 ja det er absolutt verst om natten og morningen her og, fant frem strikketøyet i formiddag litt etter at jeg hadde stått opp, strikket en halvtimes tid, og det hjalp, he he, fingrene og henda gikk litt ned igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå