Gå til innhold

Fikk en brå start på morgenen idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke fordi jeg måtte opp tidlig,nei.. sov til laangt på dag;) MEN fordi det idag er 49 dager siden utskrapning og jeg ikke har fått tr enda.. og siden jeg skal ha 10 gjester på middag og fest i kveld, så tenkte jeg at jeg for ordens skyld burde ta en g-test..

Jeg er gravid igjen!!!!! tok 3 tester, alle like positive=) så da skulle det bare ett forsøk til etter MA før spira satt igjen.. håper bare den sitter litt lengre enn 10 uker denne gangen!!

Nå er jeg faktisk livredd og GLA på samme tid! har vært gjennom så mange opp- og nedturer denne høsten pga graviditet at jeg enkelt og greit er redd for hvordan det skal gå dersom det går galt igjen..

herlighet.. jeg er helt skjelven!!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så superduperelefantastiske nyheter !!!!!!

Skjønner godt du er skjelven, men prøv å tenk på at nå er sjansene enda mye større for at det går bra, sånn statistisk sett så er det jo sjelden to MA på rad !

:-)

Jeg håper noe av flaksen din kan smitte over på meg og jeg kan oppleve det samme !

Endelig ferdig med å blø etter aborten i uke 10, og fikk nesten positiv EL test allerede igår - på dag 7 ?!

Har du testet for EL etter aborten ?

Er det mulig EL kan komme så tidlig etter en abort da ?

Får jeg spørre hvor ofte har dere hatt sex denne syklusen ?

Ønsker deg lykke til så innmari masse og håper jeg kan følge etter snart :-)

Skrevet

TUSEN takk:)

Jeg har ikke testet etter EL denne mnd nei. Hadde store problemer etter utskrapning, og en kropp som ikke var helt i balanse. Blødde i vel 2,5 uke etter utskrapning.. Man kan få El så raskt etter en abort ja, det sa iallefall gynekologen min. Han mente vi bare skulle hoppe rett i prøvingen igjen.

For å være ærlig så har vi til tider hatt sex som to kaniner denne syklusen. Omtrent hver dag.. Jeg har ikke trodd at jeg kom til å bli gravid, så jeg har ikke stressa så mye med det. jeg har tatt noen tester fram til nå som har vært negative.. (tester hver gang før jeg skal på fest:) hehe, så jeg er nok ikke så langt på vei, max 4 uker. men kjedelig å ikke vite hvor langt jeg er på vei. tok forrige negative gtest sist helg..

ha sex, drit i EL testing og tenk på noe annet, har funka for meg begge gangene! Kroppen din er veldig mottagelig for et nytt egg nå så snart etter aborten, så bare kjør på:) Håper spira sitter denne pp, så havner vi i terminklubb sammen;) Lykkelykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Må juble litt sammen med deg, samtidig som jeg stjeler litt babystøv! :-D

Det må være herlig at det klaffet så fort!! :-D

Skrevet

GRATULERE:D =D =D :D

masse lykke til =D !!!!

go helg :)

Skrevet

Gratulere gratulere - alltid moro å høre om klaff ;-D

Jeg er i 3pp etter SA så jeg var ikke så heldig som deg desverre. Stjeler litt babystøv ;-)

Ha en fantastisk helg ;-D

Skrevet

Mummy2be : du kan sikkert be om å få tidlig UL siden du ikke vet hvor langt du er på vei, tror du ikke ?

Hvis du venter 3 uker for sikkerhets skyld, så du er minst 7 uker på vei - så kan de sikkert gi deg mer nøyaktig estimat på UL.

Lykke til så masse!!

Vi kommer til å prøve annenhver dag hele syklusen, det har pleid å funke for oss (har to fra før :-))

Men jeg ELtester nå mest for morro skyld, for ¨sjekke om jeg faktisk får EL på egen hånd denne måneden.

Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeeeeee:))))))))))))))))))))) Gratulerer så myyyyyye:))))

Dette fortjente du virkelig!!!!

Kos deg masse med svangerskapet!

Skrevet

Tusen hjertlig takk alle sammen!!

Ja, jeg tror jeg kommer til å be om tidlig ul.. både siden jeg ikke aner hvor langt på vei jeg er, men også fordi jeg ikke fikk vite om aborten før det var gått tre uker sist gang. det var ikke noe god følelse.. jeg følte at noe var galt, men fastlegen min nekta å sende meg på ul.. endte med at jeg bestilte privat til slutt.. for så å finne ut at det hadde gått galt omtrent på den tida jeg begynte å lure på om noe var galt.. har skifta lege for å si det sånn..!!

sex annenhver dag er vel det de anbefaler, er det ikke? holder sikkert i massevis, man kan jo bli noe lei av all "humpinga".. hehe

Skrevet

Gratulerer så masse, kos deg masse videre i svangerskapet:)

Skrevet

hurra hurra hurra :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Hadde utskraping for 3 uker siden, håper jeg er like heldig å får positiv test så fort :)

Nyt svangerskapet :)

Skrevet

Tusen takk jenter:) håper på det beste denne gangen!!!

Masse lykke til- til dere alle sammen!!

Skrevet

Så fantastisk å høre!!! Jeg hadde MA omtrent samtidig som deg, og fortsatt ingen TR. Godt å høre at det er håp. Kjekt at det funker for noen det som mange sier: at man blir lettere gravid etter en abort.

Masse lykke til:)

Skrevet

Graulerer så mye!!!

Ikke noe som er bedre enn dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...