Gå til innhold

Tror dere det er pga meg hun er borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for ca en mnd siden gjort offentlig at jeg er gravid, går på høyskole og vi jobber en del i grupper. Etter jeg fortalte dette har hun ene på gruppa vert enormt mye borte, hun fortalte en dag at hun hadde mistet babyen sin i en bilulykke for noen år tilbake.

Jeg har kun sagt at jeg er gravid, aldri gått noe i detaljer eller snakker særlig om det.

Tror dere at det er pga meg og at jeg er gravid at hun kansje plutlselig er borte så mye? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

nei d tror ikke jeg. hun har nåkk sikkert sine andre grunnar. Å unasett, hva skal du gjøre?! Du må jo få låv å glede deg over din situasjon uansett.

klem

Skrevet

Det kan være at hun har begynt å tenke på barnet sitt igjen og blitt deprimert. Men det er ikke din feil, det er bare sånn ting er.

Å miste et barn er nok det verste som kan skje en mor/far, og sorgen kan nok blusse opp når man hører om andre som får oppleve den lykkelige tilværelsen de ikke fikk.

Men igjen, du skal ikke føle skyldfølelse for dette. Dette er bare sånt som skjer, desverre..

Skrevet

På 30 ord klarer du å skrive 10 feil!

Skrevet

11.45, har du ikke annet å gjøre en å rette skrivefeil her inne?

Skrevet

Vanligvis leser jeg bare innleggene men dette var så graverende at det måtte jeg bare komentere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...