Gå til innhold

Er så enormt lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er høygravid, og har et enormt kjør på skolen den siste tiden nå. Sittet oppe flere netter for å bli ferdig med siste rest til jul nå. Tror ting har gått for langt, har siste dagene vert helt i koma, kvalm, hodepine og nå blør jeg neseblod i et kjør også..

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, livredd jeg ikke skal klare eksamen men det er jo det å lytte til kroppen også..

Noen som kan gi meg noen råd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...du kan tenke over hva som er viktigst for deg.. Eksamen eller babyen? Du vet jo svaret. Synes du skal lytte til kroppen din jeg. Ta det rolig. Senk tempoet. Og ta eksamen som den kommer!!

Dessuten tror jeg at jeg hadde tatt en tur til legen også med symptomene dine! Nå må du begynne å tenke på deg selv og den lille i magen!!

Hjertelig til lykke med snart baby :) (og kanskje bestått eksamen men den kan man alltids ta opp igjen :) du har kun èn baby i magen!

Klem

Skrevet

Slik hadde jeg det også da jeg var gravid. Men heldigvis har jeg en god evne til ikke å stresse. Jeg sov til jeg våknet av meg selv, og satt meg ned med bøkene. Kjøpte alltid noe ekstra godt å spise i den perioden. Koste meg med mat mens jeg holdt på. Ta pauser hver time. Sett deg ut med en deilig kopp te og nyt stillheten. Legg deg i rimelig tid, da tror jeg ting vil roe seg :) Har du en god studieteknikk? Det har veldig mye å si.... Du vil klare dette fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...