Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Kjempekoselig!!! Var ikke i tvil. Jeg er 14+2
JKM09 Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 koselig! Vært gravid før? Man kjenner jo gjerne spark litt tidligere da:) Kjente spark først i uke 16, men hadde litt småstasj som jeg ikke var sikker på før det. Kos deg masse!
memather Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Hvordan kjennes spark ut.. Får noen ganger sånn rar følelse i livmor når jeg ligger helt stille, er ikke vondt, men akkurat som om jeg kjenner små bank i nærvene... Hvordan kjentes ditt spark ut? Vil så gjerne også kjenne! Jeg er 14+0
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Heldige deg.. for meg føles det bare som en sommerfugl som flakser inni der.. er som å bli kilt fra innsiden. Mest slitsomt:$ Men noen gangen kjenner jeg babyen.. føler hvor den ligger i magen..er 12+4 og 2.gangs..
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er 3.gangs Det var saann "Oii, hadde jeg hatt hendene paa magen naa, saa hadde jeg sikkert kjent det utenpaa!" Men jeg har ikke kjent det siden. Jeg kjenner ogsaa sommerfugler, men man blir saa i tvil om hva man egentlig kjenner saa tidlig
MammaMø med to små Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 mematter: Et spark kjenner du tydelig! jeg gjør iallefall det. var ikke tvil første gang jeg kjente det. da var jeg 20+5. er førstegangs og har livmor på yttervegg,derfor litt sent. er nå 22 uker i morgen. kjenner masse liv hver dag. blir bare mer og mer:) kjente ikke mye til denne kilingen før sparket kom(siden jeg har morkaken på yttervegg), men kjenner litt nå Poenget er at når det kommer spark så vil du vite det. jeg også var litt usikker på hva jeg skulle kjenne etter, og tenkte: "Hvordan i all verden skal jeg vite at det er spark jeg kjenner og ikke noe annet?" Men TRO MEG det vet du når det kommer:) lykke til:) og gled deg masse.det er helt fantastisk:)
MammaMø med to små Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 mematter: Et spark kjenner du tydelig! jeg gjør iallefall det. var ikke tvil første gang jeg kjente det. da var jeg 20+5. er førstegangs og har livmor på yttervegg,derfor litt sent. er nå 22 uker i morgen. kjenner masse liv hver dag. blir bare mer og mer:) kjente ikke mye til denne kilingen før sparket kom(siden jeg har morkaken på yttervegg), men kjenner litt nå Poenget er at når det kommer spark så vil du vite det. jeg også var litt usikker på hva jeg skulle kjenne etter, og tenkte: "Hvordan i all verden skal jeg vite at det er spark jeg kjenner og ikke noe annet?" Men TRO MEG det vet du når det kommer:) lykke til:) og gled deg masse.det er helt fantastisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå