Gå til innhold

Igaar kjente jeg helt klart et SPARK!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempekoselig!!! Var ikke i tvil. Jeg er 14+2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koselig! Vært gravid før? Man kjenner jo gjerne spark litt tidligere da:) Kjente spark først i uke 16, men hadde litt småstasj som jeg ikke var sikker på før det. Kos deg masse!

Skrevet

Hvordan kjennes spark ut.. Får noen ganger sånn rar følelse i livmor når jeg ligger helt stille, er ikke vondt, men akkurat som om jeg kjenner små bank i nærvene... Hvordan kjentes ditt spark ut? Vil så gjerne også kjenne!

Jeg er 14+0

Skrevet

Heldige deg.. for meg føles det bare som en sommerfugl som flakser inni der.. er som å bli kilt fra innsiden. Mest slitsomt:$

Men noen gangen kjenner jeg babyen.. føler hvor den ligger i magen..er 12+4 og 2.gangs..

Skrevet

Jeg er 3.gangs :) Det var saann "Oii, hadde jeg hatt hendene paa magen naa, saa hadde jeg sikkert kjent det utenpaa!" :) Men jeg har ikke kjent det siden. Jeg kjenner ogsaa sommerfugler, men man blir saa i tvil om hva man egentlig kjenner saa tidlig :)

Skrevet

mematter:

Et spark kjenner du tydelig! jeg gjør iallefall det. var ikke tvil første gang jeg kjente det. da var jeg 20+5. er førstegangs og har livmor på yttervegg,derfor litt sent. er nå 22 uker i morgen.

kjenner masse liv hver dag. blir bare mer og mer:) kjente ikke mye til denne kilingen før sparket kom(siden jeg har morkaken på yttervegg), men kjenner litt nå:)

Poenget er at når det kommer spark så vil du vite det. jeg også var litt usikker på hva jeg skulle kjenne etter, og tenkte: "Hvordan i all verden skal jeg vite at det er spark jeg kjenner og ikke noe annet?" Men TRO MEG det vet du når det kommer:)

lykke til:) og gled deg masse.det er helt fantastisk:)

Skrevet

mematter:

Et spark kjenner du tydelig! jeg gjør iallefall det. var ikke tvil første gang jeg kjente det. da var jeg 20+5. er førstegangs og har livmor på yttervegg,derfor litt sent. er nå 22 uker i morgen.

kjenner masse liv hver dag. blir bare mer og mer:) kjente ikke mye til denne kilingen før sparket kom(siden jeg har morkaken på yttervegg), men kjenner litt nå:)

Poenget er at når det kommer spark så vil du vite det. jeg også var litt usikker på hva jeg skulle kjenne etter, og tenkte: "Hvordan i all verden skal jeg vite at det er spark jeg kjenner og ikke noe annet?" Men TRO MEG det vet du når det kommer:)

lykke til:) og gled deg masse.det er helt fantastisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...