Gå til innhold

Hva er din FB status i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er:koser meg hjemme med mini i dag, kaffe i koppen og melk i puppen=)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min har en pent brukt emmaljunga cerox sportsvogn-05 modell, marinefarge, som skal selges billig.

Skrevet

skal på julebord i kveld:)

Skrevet

synes at det er leit at helgen begynner med sykdom....

Jada jeg sutrer, men nå er mini syk igjen og jeg er lei.. Han skal opereres i januar og håper all sykdom forsvinner da ;)

Skrevet

Ingenting, har ikke noe jeg vil dele :)

Skrevet

- gratulerer til XX og XX med ei lita jente!

Kamerat av meg som ble pappa i natt...

Gjest Mylian med twins
Skrevet

min status er www.thebricktestament.com

check it out :)

Skrevet

ǝƃɐd ɹnoʎ ʇɐ s!ɥʇ ǝʇsɐd puɐ ʎdoɔ 'sʎɐs sɥ!ʇ ʇɐɥʍ ʇno ǝɹnƃIɟ oʇ ɥƃnouǝ ʇɹɐɯs ǝɹɐ noʎ ɟ

Skrevet

ADVARSEL! Hvis du får en mail med beskjed om å dra til helvete; ikke gjør det! Det er en luremail. Der er det styggvarmt og folka der er drittsure!! Kopier og lim inn på din status og advar andre!

Skrevet

LOL, melk i puppen? Det er en av de statusene jeg kopierer videre og ler av.

Skrevet

Julebord i kveld! Og jeg som skal lage litt mat å ta med. Men når gidder jeg å gå fra godstolen?

Skrevet

har verdens søteste lille jente <3

Skrevet

Ingenting! Jeg skriver ingenting på statusen min, fordi jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor vi må informere Gud og hvermann at vi har vaska, eller at vi baker eller at vi handler. Livet vårt er ikke så interressant for andre...

Skrevet

Når man blander mel og vann, blir det til lim. MEN: når man så tilsetter egg og sukker blir det til en KAKE! HVOR I HELVETE BLIR DA LIMET AV? Nå skal jeg fortelle deg det: Det er det som får kaka til å bli sittende fast på ræva, hoftene og magen! Nyt førjulstida!

Skrevet

Ingenting. Slitsomt med unødvendige og kjedelige FB-statuser.

Driter i hva du har gjort hjemme, på jobb eller gymmen, eller hva du synes om barna og mannen din :)

Skrevet

har kommet hjem fra sykehuset etter en vellykket operasjon av lillingen. Operert bort falske mandler, pluss satt inn dren i ørene og sugd ut masse gørr. Nå ligger bebis og koser seg i sofaen med dyne, smokk og bamse og ser på Postmann Pat :) GODT å være ferdig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...