Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hadde kynnere med førstemann også, men i de par siste dagene kjenner jeg at jeg får vondt i korsryggen når magen blir hard og jeg kjenner et slags nedpress i magen. Skal til legen etterpå og tar det nok opp med han, men er dette vanlig? 34 uker..
Vimsetrollet Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Aner ikke - jeg har det ikke sånn. Er du sikker på at det ikke er rier? Bra du skal til legen i dag da.
January10 - Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er visstnok helt normalt. Har hatt det i over en mnd nå. Kynnere med sterke menssmerter. Spesiellt om natta. Vært hos lege og JM, ja tilogmed sykehuset for å finne ut av det. De sier det er nerver i klem, og lite man kan gjøre med det. Det er ufattelig vondt og ubehagelig. Jeg er nå 36 uker..
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Oi, ja det høres slitsomt ut. Tror ikke det er rier, nei, for rier har jeg hatt og dette kan ikke sammenlignes:) Men ubehagelige kynnere er det nok.
stasimor0603 Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 ønsker deg lykke til hos legen, vet ikke heller hva kan det være ( høres ut som modning men litt tidlig), men du blir sikkert anbefalt å gå minst mulig og slappe av:-) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå