Gå til innhold

Så, jenter! Nedtelling 11. desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 21 dager til termin og er endelig fødeklar! Hva nå det måtte bety :) Hehe.

I går var jeg til første modningsakupunktur og kommer til å dra dit tre ganger til før termin. De har selvfølgelig stengt hele romjulen, så må bare satse på at det holder :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

82 dager igjen her! Forsåvidt helt greit, venter tvillinger og har igrunnen ikke fått halvparten i hus enda.. :-P

Skrevet

15 dager til termin. Spent på om tulla kommer i/etterjul :) Hun er velkommen IDAG :)

Skrevet

50 dager igjen:)

Skrevet

Nyttårsbarn her (20 dager igjen), men han kan godt komme nå ;o)

Skrevet

26 dager igjen..., og vil helst drøye fødsel til nyåret! Selv om det er stor forskjell på å være høygravid og "bare" gravid....

Skrevet

4 dager og virker som det ikke skjer noe i nærmeste framtiden:( blææææ lei meg nå

Skrevet

Første gang jeg legger ut dager på en slik tråd, men siden jeg endelig er høygravid må jeg henge meg på:) 40 dager igjen til termin!

Skrevet

6 dager igjen til termin. Nå får han ikke lov til å komme det nærmeste døgnet. Er på husmorferie hos ei tante nært sykehuset, og i kveld får jeg se mine søte små for første gang på nesten to uker. Hvis jeg havner i fødsel får jeg ikke se dem på ytterligere 3 dager, for de får jo ikke lov å komme inn på føden...:-) Men i morgen kveld eller søndag, da er han hjertelig velkommen:-)

Skrevet

38 dager igjen :-) og veeldig sprek for tiden :-)

Skrevet

Egentlig 7 men helst 0, selvom det virker heller tvilsomt.....

Skrevet

11 dager... puh..

Skrevet

50 dageri dag:)

Skrevet

81 dager igjen... Huff det er lenge :)

Skrevet

3 dager i dag. U-tol-mo-dig-jaaaaa!!!

Fikk modningsakkupunktur i går for n'te gang, og skal igjen i dag, i håp om å slippe å gå over termin :)

Skrevet

25 dager igjen her:) lykke til til alle nærmer seg veeeldig nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...