Gå til innhold

Dere som har dorullnisser i vinduskarmen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere på nissen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dorullnisse jeg da, men klart jeg tror på julenissen :)

Hjemme hos foreldrene mine setter vi jo alltid ut nissegrøt på låven på julaften! Det er jo tradisjon :) Vel, jeg vet jo at det er kattene som spiser opp grøten, men er jo lov å tro på nissen for det :) Hehe...

Skrevet

Ja, klart det er lov :)

Men kan jeg spørre deg som tror på nissen:

Er det hyklersk av meg å sette fram dorullnissene når jeg egentlig ikke tror på nissen? Jeg er nemlig veldig glad i den gamle skrøpelige julepynten :)

Skrevet

Har bare en herpa dorullnisse som står i bokhylla jeg da. Tror på fjosnissen, men ikke på colanissen

Skrevet

"Hyklerisk å sette fram dorullnissene når jeg ikke tror på nissen?" seriøst...?:P

Jeg pynter til jul som de fleste av norges befolkning, men jeg tror ikke nevneverdig på nissen fordi....:P

Troooor nok du kan sette fram dorullnissene dine med god samvittighet!:)

Skrevet

Så bra!

Jeg lurte bare på om reglene for julekrybben og adventskalenderen gjaldt for nissene også :)

Skrevet

hæhæhæhæ, ler så jeg rister. Godt du sjekker om slikt er ok før du gjør det. Det burde kanskje jeg også..

Skrevet

Hehe. Ja, du burde nok det.

Skrevet

nei, det syns jeg ikke. Tenk hva nissen egentlig tror om deg! Den har ikke spesielt lyst til å komme med pakker til deg når du ikke tror på den, bare later som litt i jula. Du må ta et standpunkt, kan ikke bare gjør som du lyster når det passer deg!

Skrevet

For meg er vel spm forløbig; tror jeg på julekulene som jeg har hengt opp i kvist-juledekorasjonen min?

Skrevet

Ja. Her tror vi på rubbel og bit, ellers kan vi jo ikke pynte. Vi tror på stearinlys og, vi. Bare for å være på den sikre sida. Er jo ikke sikkert det holder å tro på at vi venter på Jesus.

Skrevet

Vet du, verden er jammen ikke enkel. Kanskje ikke julekulene henger der i det hele tatt. Kanskje du bare drømmer, eller en ond ånd prøver å lure deg (jfr Descartes).

Skrevet

Hahaha. Det er best å helgardere!

Skrevet

Antagelig er det bare en drøm ja. Rene marerittet med julekuler all over..

Onde ånder liker jeg, det er bare å trenge seg på. Her skal de motstand finne :)

Skrevet

men har noen tenkt på de stakkars dorullkjernene hva de føler....... ikke sikkert deres ønske var å bli en julenisse..... det er noe å tenke på det...... he he he ;-)

Skrevet

Nei, dem har jeg ikke tenkt på gitt. Men de har fått et langt liv da!

Skrevet

ja ja, men det er ikke sikkert de tror på nissen, solsnu, Gud og Jesus........ tenk å bli dytta på det du.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...