Gå til innhold

Noen som ble dårlig av vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tok barna og jeg vaksinen. I går kveld begynte jeg å kjenne at armen ble stiv og øm. I natt våknet jeg med voldsomme frysninger og verk i hele kroppen. Er ganske utslått i dag også, så holder meg hjemme fra jobb. Har vondt i ryggen og føler meg stiv og støl i hele kroppen. Har dessuten hodepine. Barna hadde heldigvis ikke merket noe annet enn litt vondt i armen sin. Er det noen flere her som har blitt dålig etter sprøyta og hvor lenge varte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde veldig vondt i armen, hodet og kroppen i 2 dager, og så var det over. Eldstegutten min fikk feber, vondt i kroppen og en slags influensa, det varte i 3 dager. Har hørt om veldig mange som har hatt det slik, så tror nok det er en vanlig bivirkning av den vaksinen.

Skrevet

Er det noe hjelp i å ta f.eks. paracet for å dempe leddsmertene og hodepinen, eller skal man ikke ta dette når man er vaksinert?

Skrevet

Både jeg og gutten min tok vaksinen på mandag og vi har vært i fin form. Jeg var veldig øm og hadde vondt i overarmen de første dagene men er nå nesten helt bra. Gutten hadde ikke engang vondt annet enn første dagen!

Har hørt mange som har fått influensa lignende symptomer i etterkant så jeg ble veldig overrasket at det gikk så smertefritt.

Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe problem å ta en paracet mot smertene så det hadde jeg glatt gjort hadde jeg vært deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...