Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har sovet litt urolig i natt, hatt litt vondt både her og der, men har tenkt at det er bekkenet som krangler. Men, når jeg står opp og går på do så er det ganske mye litt lys blodfarget utflod, ikke sånn mørk farge som en vanlig blødning, og ikke stripete eller noe, men jevnt farget. Er det ganske vanlig med slikt så sent i svangerskapet? (Har ikke vært gravid lenger enn til uke 32+6) Eller tar man kontakt med legen? Føler at det kanskje er en filleting, men det er jo ikke godt å vite...
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Hvis du ikke f eks har hatt sex som kan irritere slimhinnene og føre til små blødning som kommer ut med utflod, så ville jeg nok tatt kontakt med lege/jm. Min jm er i allefall opptatt av at det ikke skal blø sånn uten videre. Lykke til.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Er det utflod det er, eller kan det være fostervann? Fostervann er ofte lyserosa nemlig, og helt jevnt på farge. Hvis det er utflod hadde jeg sett det ann utover dagen, så lenge det ikke kommer friskt blod. Men bedre å sjekke en gang for mye enn for lite i uke 33.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Slimhinnene dine er ganske tynne nå som du nærmer deg slutten, og da kan det være at det er noen blodkarr i sjeden/livmorhalsen som er sprukket og at det er det som kommer ut. Men uansett, når du blør og det ikke er noen grunn (sex f.eks eller at det er slimproppen) så burde du kontakte jm/gyn å få en sjekk for sikkerhets skyld.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2009 Det føltes som om det kom ganske mye, men det ser ut til å ha gitt seg nå. Kjenner jeg har litt ubehag nedover i venstre lår. Men, skal straks avgårde til fysioterapaut, og det ligger ved siden av legekontoret, så jeg går innom der å spør.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2009 Da har jeg vært inne på føden på sjekk. Hadde mye kynnere, men ingen fødsel på gang. Babyen ble estimert til 2600g så det ser ut til å bli en stor gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå