Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg er 31 uker på vei, og sexen for min del har omtrent stoppet opp! Han krever at jeg suger han 3-4 ganger om dagen, men han rører ikke meg. Før hadde vi sex (begge to) omtrent daglig. Ikke går jeg rundt som ei sjuske heller, steller og sminker meg hver dag og går ikke i noe daffe klær eller noe. Kjenner jeg blir utrolig lei meg, den ene personen jeg følte meg 100% komfortabel med naken vil ikke ta i meg, og han har sagt det er på grunn av magen. Jeg har forresten gått opp 5 kilo hittil i svangerskapet! Jeg har jo faktisk behov jeg også. Er det jeg som er fullstendig urimelig? Skal jeg virkelig vente mange mnd før jeg kan ha sex igjen? Og hallo, jeg kommer jo ikke til å se ut som noen supermodell etter fødselen heller!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Han krever at du suger ham 3-4 ganger OM DAGEN??????????????? Og det finner du deg i? Fy faen, det er så mange rare folk her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Hva skal jeg si... Vi er begge to glad i sex, og har jo gjerne gjort det før (er ikke slik at han krever det) men nå føles det jo litt feil da jeg ikke får noe tilbake... HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 3-4 ganger om dagen................. jaja hver sin lyst. Men ærlig talt jeg hadde ikke godtatt at sex kun gikk en vei. Ikke så lenge du faktisk har lyst på sex selv. Sett litt krav du også da. Hvorfor skal han slippe unna mens du stiller opp så mye? Kvinnfolk er gjerne sånn at når noen gir får vi mer lyst å gi..... Mannfolk er slik at når de får og får så tar de bare imot og tenker ikke på at de vil/skal gi tilbake om det ikke settes krav. Trist men sant.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Si det rett ut, at du ikke gidder å suge han og bli tent for så å få ingenting tilbake. Så lenge han ikke er innstilt på at sex er noe man deler og ikk noe man får eller tar, så er det tørke. Evt så får du be han om å skaffe en rekke hjelpemidler som du kan tilfredsstille deg selv med etter å ha sugd han. Om han velger den siste løsningen, så benytt deg av det og nyt det høylytt enten i hans påsyn eller i hans påhør, for så å erklære at det var den beste orgasmen du har hatt, og at nå skjønner du at du ikke trenger han til å tilfredsstille deg, og derfor så trenger du jo heller ikke å tilfredsstille han ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Kvinnfolk asså! er jo helt tilbakestående
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Han kan vel ikke KREVE noe som helst...!? Og du sier at dere før hadde sex "omtrent daglig", men nå skal HAN ha seg 3-4 ganger om dagen, hvorfor det? Hvorfor godtar du dette???? Vet at min mann, som mange andre menn, synes det er litt "rart" med den store magen i seksuell sammenheng. Men når vi har samleie, gjør vi det som regel sånn at han ligger bak meg, og da kjennes alt ut "som før", og magen er heller ikke i veien. Jeg forventer å være en likeverdig del av sexlivet vårt selv om jeg er gravid!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Og hvorfor lar du han behandle deg slik? Herregud. Alt hva folk finner seg i.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Hadde min mann KREVD sex, så hadde jeg enten kasta ham ut, eller KREVD at han vaska huset først, laga middag, handla, kjøpte julegaver, kjøpte inn ting til babyen etc...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 5 om dagen? Får håpe du ikke svelger, du kommer til å bli feilernært... Hi hi hi!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Hvorfor er det så mye dumme kvinnfolk her inne? Inkl. deg hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå