Gå til innhold

litt ekkelt, men jeg spør jeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har hatt veldig diare i hele dag og er i tillegg mega kvalm nå, og litt i går, ikke magesmerter men litt mensmurringer... er diare en vanlig ting å ha i svangerskapet? det er snakk om at når jeg setter meg på do så bare renner det ut av meg... beklager at jeg er så ekkel nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at man kan få sikkelig løs mage/diare når det nørmere seg fødsel. Nesten som at tarmene "tømmer seg" før man skal føde. Men vet ikke om det stemmer. Hadde foresstn selv sikkelig løs mage i helga, men det gikk over å ingen tegn til noe fødsel her. Her i uke 36 jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk heldigvis over, er ganske så ekkelt synes jeg, bokstavelig talt, godt jeg allerede hadde kjøpt sinksalve til småen, he he, ferdig å være ekkel nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn for en uke siden, trodde faktisk jeg hadde rier, for magesmertene var så intense og de kom og gikk...

 

Løp på do hele til og det bare rant ut som du sier og... Jeg har siden jeg var 3 mnd på vei hatt hard mage, så trodde nesten babyen skulle komme.. men det gå seg etter 45 min.... Heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samtidig som løs mage kan være et tegn på at fødselen er i gang, er det viktig og huske på at når man er grvid er imunforsvaret noe svekket, derfor er det lett og få omgangsyke matforgiftninger osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt lignene symptomer i slutten av oktober, hørte at det var et eller annet som mange fikk...varte kanskje en uke. Husk å drikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...