Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 å gi en julestjerne til de ansatte i barnehagen med ønske om ei god jul fra datteren min? Altså, en på deling, som de kan ha på jobben siste uka før jul nå? Eller har dere noen andre ideer? Vet ikke hva jeg skal finne på, men har ikke råd/lyst/ork til å kjøpe en ting til hver av dem i julegave liksom...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har aldri kjøpt julegave til de jeg betaler noe til, eller tar betalt av..... Det får da være grenser, tenker jeg. Det er jobb, så julegave derfra får sjefen deres ta seg av.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg kjøpte aldri noen gaver til de i barnehagen. Skulle jeg ka gitt noe så hadde jeg nok gitt noe som alle kan glede seg over, og som ikke er særlig formelt. Hadde nok følt meg rimelig dum hadde jeg kommet med en julestjerne i barnehagen, men det er nok meg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 De fleste bhg-ansatte setter mest pris på noe de kan ha på pauserommet ( har jeg inntrykk av )..konfekteske, småkaker ol.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Som pedleder så hadde jeg syntes det var kjempekoselig med en blomst til avdelingen (som kunne settes på pauserommet). De er i få tall de som kommer med en liten ting til jul. Vi forventer heller ingenting. Det er som det en sa over her. Man gir ikke noe til en tjeneste man betaler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå