Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes faktisk det..Bli ikke "skallfasett" hvit, men det blir det ikke hos tannlegen heller...Også er det litt sånn at det er folk med i utgangspunktet forholdsvis hvite tenner som bruker tannbleking...Vi servel at det skulle vært bare "LITT lysere, også prøver vi ut alt av blekemidler ) BLe litt hvitere, menikke enorm forksjell..Ha på vaselin på tannkjøttet, smør geleen rett på tennen,- ikke ha den i skinnene, sett på disse til slutt. Og sov med den natta over, evt ta de av om du er på do på nettene..Trener 7-10 dager/netter, så har man fått hvitere tenner..Men husk, ikke KJEMPEHVITE, også er det litt som med å se gresset gro..Det vokser, men om man setter seg ned og stirrer på det så ser man det ikke..Samme med tannbleking..De BLE litt hvitere, men ser man seg i speilet hver dag vises det ikke...Merket da jeg brukte en gloss jeg har i litt oransjeskjær som er så fin, men gir inntrykk av gule tenner...Etter blking så virket ikke tennen mine gulere med den på ) Men til vanlig så jeg ikke store foskjellen.....Så den bedre etter at jeg hadde lyktes med glossen da,- for å si det sånn )
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har prøvd det- gikk ikke ut hele- brukte den bare i en ukes tid og merket ENORM forskjell. Så er vel forskjell fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå