Gå til innhold

apropos tannbleking, noen som har prøvd Dentway?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk det..Bli ikke "skallfasett" hvit, men det blir det ikke hos tannlegen heller...Også er det litt sånn at det er folk med i utgangspunktet forholdsvis hvite tenner som bruker tannbleking...Vi servel at det skulle vært bare "LITT lysere, også prøver vi ut alt av blekemidler :o)

BLe litt hvitere, menikke enorm forksjell..Ha på vaselin på tannkjøttet, smør geleen rett på tennen,- ikke ha den i skinnene, sett på disse til slutt. Og sov med den natta over, evt ta de av om du er på do på nettene..Trener 7-10 dager/netter, så har man fått hvitere tenner..Men husk, ikke KJEMPEHVITE, også er det litt som med å se gresset gro..Det vokser, men om man setter seg ned og stirrer på det så ser man det ikke..Samme med tannbleking..De BLE litt hvitere, men ser man seg i speilet hver dag vises det ikke...Merket da jeg brukte en gloss jeg har i litt oransjeskjær som er så fin, men gir inntrykk av gule tenner...Etter blking så virket ikke tennen mine gulere med den på :o) Men til vanlig så jeg ikke store foskjellen.....Så den bedre etter at jeg hadde lyktes med glossen da,- for å si det sånn :o)

Skrevet

Jeg har prøvd det- gikk ikke ut hele- brukte den bare i en ukes tid og merket ENORM forskjell. Så er vel forskjell fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...