Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er det valeg å gje i forbindelse med jul? Har ikkje tenkt over det før, men så har eg heller ikkje hatt barnehagebarn før. Tenker det kanskje hadde vore koseleg. Men så blir neste spørsmål: Må ein gje til alle? Alle på barnet sin base? Eller kan ein gje f.eks. berre til ped leiar + ho som er leiar for gruppa til barnet mitt? Det er to tilsette med liten stillingsprosent som eg nesten aldri ser (småen går berre 40%). Skal dei få likevel?
Lilleleen Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Noen velger å gi en liten oppmerksomhet, andre ikke. Det blir kanskje litt feil å gi til noen og ikke alle, når alle er på avd til barnet ditt. Da er det bedre å gi en felles gave, f.eks en julekurv, konfekteske, sjokoladepose o.l som de kan sette på personalrommet. Vil du bare gi en liten oppmerksomhet så er det alltid koselig med ett felles kort med noen rosende ord. Kort er koselig å få uansett )
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor har du slettet profilen din Ranveig?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Har ikkje sletta profilen min, men har laga nytt julenick på annan e-postadresse. Ranveig R sin profil er der framleis.
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Vi gjer berre julekort til heile avdelinga, altså eit kort som dei heng opp på oppslagstavla. Synest det er nok, eg får ikkje gåve ifrå kundane som er innom jobben min eg får gåve ifrå jobben min og det reikner eg med at dei også får. Sjølv om eg meiner at dei er så fantastiske at dei fortjener gåve.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Hei! Jobber selv i barnehage... er koselig når foreldre gir oppmerksomheter til barnehagen eller til ansatte.. men du må gi til alle på avdelingen til barnet ditt om ikke kan den som ikke får føle seg som ikke verdig.. Kan jo hende for den saks skyld at hun du aldri ser har kjempe god kjemi med den damen.. Er jo en ide å gi felles også da.. men da er det jo ofte at flere fra andre avdelinger har samme pauserom, så da kan plutselig en "twist" pose virke lite.. ikke det at du skal i utgangspunkt gi til dem andre avdelingene, men er jo i puser at ansatte kan spise godteri..
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2009 Kjem nok til å gje dei noko knask av eitt eller anna slag, det var lurt! Ikkje fordi det er forventa, men fordi eg er så veldig fornøgd med både barnehagen og dei tilsette og synest dei fortjener litt ekstra ros )
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 feil her ser jeg jo, mener jo selvfølgelig god kjemi med ditt barn
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Jeg skal gi en stor flaske med håndkrem (sånn fra parfymeri) som de kan ha på personaldoet... Det har alle nytte av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå