Mammaen til Annabel <3 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 ...som har sydd nye gardiner til stuen Helt alene har han sydd gardiner med fôr som rekker fra taket til gulvet. 3høyder. Og i morgen skal han sy kjøkkengardiner. Flinke flinke mannen min... Sånn! Trengte bare å skryte litt. Er ikke så mange menn jeg kjenner som kan sy, og som tør å gjøre det
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Åi så flink han er...og du ahr all grunn til å skryte:) Hadde aldri skjedd her i huset at mannen hadde sydd noe som helst...ikke at jeg gjør det heller da:)
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk symaskin her i vår, og han har brukt den sikkert like mye som jeg. Han har sydd seng til hunden og trekk til å ha utenpå hundeburet som vi har i bilen, sånn at det skal matche fargene i bilen. Stoff og Stil får besøk av oss tidt og ofte Jeg er veldig stolt over han. Han er ganske opptatt av at vi ikke skal ha like ting som alle andre. Så hjemmelagde gardiner må vi ha.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Så kjekt da:-) Det hadde aldri skjedd her.. Min bror tok frem farmors gamle symaskin for å fikse et par dynetrekk, ellers har jeg ikke sett eller hørt om andre som har gjort det samme.. Lurer på om jeg hadde blitt litt sur om symaskinen min tilstadighet var opptatt.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå