Gå til innhold

hjelp, nummen i bein og arm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei har selv litt numme fingre, vondt å klipe de sammen, JM sa sist jeg var der at vist d ble for ille måtte jeg ta kontakt, så nå lurer jeg på om jeg skal gjøre d?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ofte helt kraftesløs i armene. Vet ikke om det er det du mener. Kanskje alle kreftene og blodet går andre steder.. Iblant klarer jeg ikke å løfte ting eller å få ting gjort fordi jeg føler meg skikkelig svak.. Jeg velter glass, kalkulerer dårlig avstand, mister ting, kræsjer i skapdører og hjørner.. Føler meg skikkelig lost iblant.. Livet som gravid er overraskende altomfattende. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg har begynt å få vann i kroppen, spesielt i hendene. De sovner ofte om natten, og hvis jeg holder armene litt sammenklemt på en måte (som når jeg er i telefonen, så akkurat som om jeg stopper blodomløpet fra albuen og utover i hendene). Merker litt i bena også, men ikke like mye - er flink og bruke støttestrømper. Men er litt verre med hendene, vet ikke hva jeg kan gjøre for å få bedre blodsirkulasjon i de (utenom å drikke mye vann).

 

Vet ikke helt om det er dette du mener, men jeg kjenner hvertfall at jeg er mer nummen i hender og føtter etter at jeg fikk vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...