Elsie84 Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 jeg har i et par uker og spesielt nå de siste to dagene hatt mye kjynnere og en følelse av stikkninger i underlivet. føler at disse stikningene er i blæreområdet men vanskelig å si. har ikke UVI. Er mest plager når jeg har gått en del og bare i perioder i løpet av en dag. leser om at noen relaterer dette til modning av livmor, men jeg er bare i uke 33! kan dette være noe annet? vet at babyen ligger med hode ned, men vet ikke om han har festet seg. blir litt bekymret jeg. nevnte det for jm som sa at jeg mått kontakte henne igjen dersom det ble verre. men jeg lurer på hva det er?
milliemor :) Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 jeg har hatt det akkurat slik som deg i ca 4 uker nå. er i uke 32. Jeg har også testet for UVI, men det var det ikke hos meg heller, så tror nok det har noe med modning og at forsteret vokser og kan sparke eller stange med hodet mot blæra.. er visst ikke noe farlig i alle fall. Har lest om mange som har følt det samme..
Elsie84 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 åh takk:) da får vi bare "lide" oss igjennom det, uff ganske ubehagelig.. syns liksom alle som snakker om stikkninger er mye lengre på vei enn meg..
MammantM Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg spurte jordmora mi om dette og hun sa at det er babyen som presser på nervene Var vel ca 30 uker da jeg først kjente dette selv (husker ikke helt).
Lola2016 Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har det samme men kommer når babyen beveger seg. Jeg vet den har festet seg men det stikker fryktelig nederst i magen og føler nesten at innvollene er på vei ut... håper det ikke varer og varer fordi det er veldig slitsomt!!
verve Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 ah, letta! Er også i uke 33 og sliter litt med "stikking" i underlivet, er så ille noen ganger at det gjør vondt å gå. Har kynnere døgnet rundt og kjenner et skikkelig press på bekkenet. Er nesten så jeg tror fødselen er igang enkelte dager:) Godt å høre at det ikke bare er meg! Linn-Mari
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Styrer også med dette. Det eneste som hjelper for meg er lange, varme dusjer eller å henge godt foroverlent på en sakkosekk, så magen henger litt ned. Utrolig plagsomt! Men dette er tredjemann, og syns det blir verre og verre for hvert barn.
Elsie84 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2009 uff alle plager en skal ha, ikke rart min samboer kaller meg for hypokonder thihi.. men jeg og syns at det er smertefullt å gå når disse stikkningene er som værst.. jaja det er godt å høre at det er et kjent problem:)
Lola2016 Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Jeg dro til føden inatt fordi det stakk og stakk og satt seg i ryggen. På beltetesten registrerte den masse rier og hadde begynt å få åpning. Livmortappen var trukket opp, så mulig de stikkingene er en del av en modningsprosess? Det har iallefall ført med seg en begynnelse... Kjipt å ha masse maserier uten resultater! Sliiiiiitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå