Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Og prater dere med alle når dere møter dem, hilser på alle? Hvor mange er dere venner med?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har 100 og jeg kjenner alle sammen. Ikke venners venner o.l.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har 24 tror jeg. Er veldig skeptisk til å være fb-venner med folk jeg knapt sier hei til på gata...
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 96. Hadde nok helst på alle om eg hadde møtt dei ja. Seier ikkje ja til veneførespurnaden utan at eg kjenner personen relativt bra.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 52 venner, så ikke spesielt mange. Mange er slektninger. Av "venner" er jeg ikke på "hils" med alle nei, Noen er sånne jeg f eks gikk på barneskolen med, men ikke har hatt noe spesielt med å gjøre. Andre gikk jeg på folkehøyskole med, de fleste av disse har jeg ikke kontakt med utenom facebook.(og har ikke særlig kontakt der heller). Men å gå på folkehøyskole er spesielt og setter spor, og det føles "godt" å ha en form for kontakt selv mange år senere.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 589 stk.. Og jeg kjenner faktisk folka! Men nå har jeg lett for å bli kjent med folk, og bodd flere plasser i landet og reist en del.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har 227 venner på facebook, kun et fåtall er det jeg kaller venner, men jeg er på hils med de aller fleste (har et par slektninger fra utlandet som jeg aldri har hilst på) og 2-3 er jeg venner med for å få en større mafia i mafiawars..(som jeg ikke spiller lenger)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har 132. Til å begynne med så hadde jeg kun folk jeg kjente godt og ville prata med om jeg møtte dem, ca 50 stk. Men så begynte alle slags folk å adde meg (jeg adder KUN folk jeg føler jeg kjenner), noen fra hjemstedet som jeg nesten ikke har pratet m osv. Og i tilfeller der jeg vet hvem de er så har jeg nå akseptert. Mange vilt fremmede menn har også addet meg men da ignorerer jeg alltid. (Digresjon: har skjønt at dette kan få følger, da jenter som f.eks har akseptert forespørsel fra "homer simpson" har funnet sine private bilder kopiert og lagt ut på et nettsted med bilder av damer. Leste om det i avisa- bare et tips; ikke aksepter forespørsel fra folk du ikke kjenner, bildene dine kan misbrukes)
sånn ca Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Har bare venner og familie på facebook jeg kjenner og prater med når jeg møter, folk jeg bare vet hvem er har jeg ikke bruk for på facebook. Er ikke helt sikker på hvor mange venner jeg har der, rundt 80-90 trur jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Har 339 venner på FB! Hadde nok hilst på alle ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå