Gå til innhold

Herregud, jeg føler meg dum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var litt skarp og hadde veldig kort lunte for noen dager siden.. Jeg var rett og slett i kjempe dårlig humør og følsom på alle måter, han var nok litt trøtt og sliten etter jobb å sa nok ikke akkurat de rette tingene heller.. så jeg endte opp med å såre han en del. Han var også litt lei seg for at jeg og lille snuppa på 7mnd skulle reise vekk en uke også dagen etter (for to dager siden). Jeg ante ikke noe ting DA, og skjønte ikke helt hvorfor jeg var i dårlig humør, det var absolutt ikke meningen. Når jeg egentlig ville kose meg med han den kvelden.

Dagen etter reiste jeg, vi hadde det veldig på vei til flyplassen og før jeg gikk til flyet. Når jeg kom frem dit jeg skulle fikk jeg litt vondt nederst i magen. Jeg gikk på do.. og SELVFØLGELIG.. det var mensen! Herregud, jeg hadde ikke tenkt tanken engang. Og at den skulle komme tilbake var helt fjernt for meg. Jeg er nok over den verste ammetåken, men tanken var fjern.

Jeg har aldri hatt store tegn på pms, men denne gangen var det skikkelige hormoner i sving gitt!! Føler meg såå dum, det er jo ærlig talt en stor svakhet hos oss kvinner, pms!

Har ikke lyst til å si så mye til han om det, kanskje når jeg kommer hjem igjen men ikke på tlf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå: "vi hadde det veldig fint på vei til flyplassen..."

HI

Skrevet

Sånn er det å være kvinne. Hvorfor vil du ikke si det til han?

Skrevet

Kjenner til den. Når minstemann var 3 mnd sa mannen litt sarkastisk, skal du ha mensen eller? Jeg syns han var kjempeteit, men må si gutten hadde rett. Noen dager etterpå kom den :)

Skrevet

Jeg vil ikke si det nå når jeg er bortreist, på tlf.

Hehe, ja skulle gjerne ønske min mann forstod seg litt mer på kvinner ;) Men hadde han sagt det den kvelden hadde jeg nok frest. Jeg har egentlig en veldig lang lunte, og vi har som regel god komunikasjon..

HI

Skrevet

Dette må være tull, når man har barn ilag og så kan man ikke si til mann sin at en var i dårlig humøre pga mensen..

Skrevet

23:34 I alle dager, hva er det du mener? Tok ikke helt den der jeg altså

HI

Skrevet

Ikke verdens undergang å bjeffe litt heller skulle jeg tro :-) (i de fleste forhold da)

Skrevet

Jeg har fått en helt syk pms etter å ha fått barn!

Noe hormonellt der kanskje..

Skrevet

Ja for oss går det helt fint, vi er alltid venner igjen snart uansett :) Ingen av oss er langsint. Og vi har nå holdt ut med hverandre i 8år.

23.41: Har du det hver gang? Håper ikke dette blir en vane for min kropp.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...