Gå til innhold

Hvor vanlig er det å få orgasme under samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det. Det kan føles veldig, veldig godt, men jeg kommer aldri over "terskelen" til orgasme uten at klitoris blir stimulert. Kjæresten min sa at jeg er den eneste han har hatt sex med som bare får klitorisorgasmer (ja, det hender at han forteller meg mer enn jeg hadde behov for å vite!). Jeg syntes det hørtes rart ut, for jeg trodde flertallet av kvinner hadde det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten din har enten vært sammen veldig få, eller så har de feiket. :) Jeg er så heldig at jeg får vaginal orgasme i 2-3 av ti samleier. Ingen jeg kjenner (og det er mange) har opplevd det.

Skrevet

hehe, det var det jeg tenkte også, at han må ha vært ute for en feiker eller to ;) Vet ikke hvor mange partnere han har hatt, men tror ikke det er spesielt få.

Går det an å trene seg opp til å få vaginal orgasme? Annet enn med knipeøvelser? Er ganske flink til å knipe, men opplevde faktisk samleie som mindre godt før jeg fikk barn.

Skrevet

Jeg får det omtrent hver gang, men det er jo veldig individuelt. Er nok mer uvanlig å få så ofte som meg enn vanlig.

Skrevet

Klitorisorgasme får jeg så og si hver gang. Og da gjerne 2-3 stk. Men vaginalorgasme skjer ikke så ofte. Den må jobbes mer med for å få

Skrevet

Det har litt med vinkelen på ham å gjøre. :) Kommer han i kontakt med G-punktet eller i det hele tatt den fremre veggen så skjer det lettere. Knipeøvelser er bra, og det å knipe systematisk under samleie gjør ofte susen for meg. Du kan også legge lett press på magen mot området over skambeinet så du presser imot når han støter inn og ut. Men det kan bli vondt om du presser for hardt! Jeg må presse der for å få g-punktsorgasmer sånn ellers, og det er ofte til hjelp under samleie, selv om jeg ikke får g-punktsorgasme da.

Hvis jeg ligger på magen med en pute under og han tar meg kommer jeg oftest, men har også kommet i misjonær og i skje.

Skrevet

Men hvordan jobber man med det, da? Fortell, jeg vil lære!

HI

Skrevet

Jeg har aldri hatt orgasme under vaginal sex.

Har vært så langt unna at jeg tror det nesten er en myte.

Skrevet

Jeg (22.25) må løfta opp rumpa, på en måte stå i bru for at han skal treffe riktig

Skrevet

Jeg får ALLTID orgasme under samleie, føler meg nesten litt uvanlig..

Har venninner som aldri har fått orgasme under sex i det hele tatt, så er ikke uvanlig det heller.

Skrevet

Jeg får så mange jeg gidder hver eneste gang... både på ene og andre og tredje måten.., men er nok ekstrem.

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har aldri opplevd det, og lurer litt på om det er noe "galt" med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...