Gå til innhold

Vekt etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du vekta du hadde før graviditeten tilbake etter fødsel, hvor langt tid tok det? Eller gikk du ikke ned, eller kansje du gikk ned mer? :)

Lust å fortelle? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veide 61 før fødsel. Har ligget stabilt der de siste 4 årene.

Ble gravid, gikk opp 18 kg. Gikk ned 11 kg de tre første månedene etter fødsel.

De siste 7 kg sitter bom fast. Det går ikke uansett hva jeg finner på å få de av. Har alltid gått ned i vekt som det passet meg før. Men nå klarer jeg overhodet ikke.

Har gått 11 måneder siden fødsel.

Skrevet

Jeg veide 65 før jeg ble gravid, men hadde da gått opp kanskje 6-7 kilo på to gode år... Nå, 4 mnd etter fødsel veier jeg 65 igjen:) Bare trilleturer

Skrevet

Jeg ligger faktisk 5kg under vekten jeg hadde før. Det er snart 7mnd siden jeg fødte. Jeg triller og triller og triller. Mest for kosen sin skyld, og det sosiale med barselgrupen. Men må si jeg er veldig glad jeg gjorde det fra første stund!

Har såvidt begynt på treningssenteret igjen, en gang i uken, vil ha litt muskler tilbake. Men etter nyttår skal jeg skikkelig igang, minst 4 ganger i uken som før graviditet. Da er snuppa så stor at jeg ikke har dårlig samvittighet for å sette henne i barneavd, selv om de er veldig flink der :)

Skrevet

Jeg veide 60 (174 høy) da jeg ble gravid, veide 102 kg dagen før keisersnittet, i uke 29..MASSE vann.

Vi bodde på sykehuset i 8 uker, da vi dro hjem veide jeg 74 kg.

Så tok det vel 4 uker å komme ned til 63 kg. Fullammet tvillinger, men spiste masse;)

Så 12 uker tok det.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Gammel vane, det var meg :-)

Skrevet

23:33, 60kg og 174 høy? Du kan ikke ha mye fett på kroppen?

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Næh, ikke sånn overøst med fett..har alltid vært slank, uten å ha gjort noe for det. Bank i bordet.

Skrevet

Gikk opp 15 kg i løpet av svangerskapet. Fra 65 til 80. 10 av kiloene forsvant de 3 første dagene etter fødselen. De resterende 5 tok litt lenger tid, men var tilbake til 65 kg innen 3 mnd etter fødsel. 65 kg er noen kg mer enn jeg liker å ha, men de sitter som klistra fast nå hvertfall, 11 mnd siden fødsel. Vekten min når varierer nå fra 63,5 - 65 kg. Kunne tenkt meg å komme ned på 57-60 kg.

Har ikke gjort så veldig mye for å gå ned til nå, og har ikke tenkt å gjøre noe aktivt med det før jeg har sluttet å amme helt (om ikke så alt for lenge håper jeg.)

Skrevet

Nå etter fødselen er jeg skikkelig feit.

Trodde aldri vekt kom til å bli noe problem da jeg var bitte liten før og under fødselen men så feil kan man ta.

Veide 45 før fødselen og nå veier jeg 70. :(

Skrevet

Veide 67 før jeg ble gravid.. Det var etter en good sommerferie. Jeg pleide på ligge mellom 62 og 64... Da jeg fødte veide jeg over 90!

Nå, snart åtte måneder etter fødselen, med masse trilleturer og kaloritelling (men snop på lørdager osv) veier jeg 68 kg... Har stått bom stille den siste måneden.. blææææ... og jeg VIIIIIIlLLLL ned til ihvertfall 65... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...