Gå til innhold

Har dere sett mye på Obama idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett veldig mye. Er jo veldig stort da, å ha presidenten fra USA i lille Norge!! Liker Obama jeg, virker som han er en mann med masse av både handling og ord,og ikke bare tomme løfter.. Så får vi se da!!

Og syntes en reporter sa det så godt til alle nordmenn som irriterer seg over pengebruk og alt styr over Obama besøket. tenk heller på hvor godt vi i Norge har det, hvor statsministeren kan gå alene til jobb, ta bussen osv osv, og ikke må ha en bråte med secret service people som jobber på spreng døgnet rundt og bestemmer hvor han kan gå, hvem han kan snakke med osv osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så ikke på det, hadde ikke tid igår. Men egentlig syns jeg ikke noe om at han fikk fredsprisen, det er så mange andre jeg syns fortjener det mer. Mennesker som hver dag virkelig arbeider for fred, de hadde fortjent oppmerksomhet rundt sitt arbeid!

Skrevet

He he jeg leste "Liker Obama jeg, virker som han er en mann med masse av både handling og ord, og ikke bare tomme tøffler...."

Og hvis du lurer: Ja, jeg er litt sliten!! Har sovet alt for lite i mange mange dager, lærer ikke at jeg må tidligere i seng. Og storesøster hater meg uansett hva jeg sier til henne, og jeg er dum og dumme mor og hun hater å måtte gjøre ditt og datt.. Det tar på =P

Uansett så har jeg ikke sett på Obama. Igår var jeg på jobb og idag har jeg vært opptatt med barna. Kommer nok ikke til å se på det ikveld heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...