Gå til innhold

Har du noen gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendt et sykt barn i barnehagen?

unnlatt å informere barnehagen om barnets helsetilstand?

Hva har du glemt å sende med i barnehagen?

Glemt tiden når du skal hente?

Troppet opp i barnehagen en dag det var stengt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Nei

Ingenting enda:)

Nei

Ja, troppet opp på en planleggingsdag (flaut). Heldigvis skjønte ikke min 22 måneder gamle sønn så mye av det og jeg hadde svangerskapspermisjon med andremann slik at det ikke ble trøbbel med jobb:)

Skrevet

-har ikek sendt han syk i bhg nei, men har måttet hentet han et par ganger pga han plutselig har fått feber...ikke så kjekt,men har da ikke hatt tegn på morningen eller dagen før at han skulle bli sjuk.

-nei, di vet alt som er viktig å vite

-glemte å sende med skifteklær engang det var veldig stygt vær ute..han hadde hatt flere uhell dagen før, så måtte ta med alle skifteklærne hjem for å vaske, og glemte å ta med igjen dagen etter..

-aldri glemt tiden. er somregel tidligest ute å hente

-nei det har jeg ikke klart enda:P men snart kommer ammetåken da, så vet jo aldri:P

Skrevet

Nei

Nei

Har fått hjem skitne klær og glemt å sende med rene

Nei, forter med som f... fra jobb når jeg skal hente, liker ikke at de går så lange dager

Nei, men jeg jobber i bhg selv, så er jo ganske klar over hvilke plannleggningsdager de har siden vi har de samme

Skrevet

Nei

Nei

Ingen ting. Men mannen gløymde å ta på guttungen brillene i dag. Merkeleg at ungen ikkje la merke til det sjølv, har styrke + 6,5 og 7,25... Han merka det heldigvis før pappaen kjørte frå bhg igjen.

Nei

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...