Gå til innhold

Til alle med vogn dilla ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en vogn som tar litt mindre plass.. Gjerne ei trille, men må ha mulighet for full liggestilling og at den er litt ordentlig.. Har kikka litt, men er vet jo ikke hvordan de er å bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bebeconfort har et par. Loola up og en som er litt mer trillete som jeg ikke husker navnet på.

Skrevet

vi har maclaren xt trillen å er super fornøyd med den..

Skrevet

Vi kjøpte først trille uten bøyle foran, og angret veldig.

Skrevet

Simo 485 :o) Svingbare forhjul, stor kalesje, full liggestilling og liten sammenlagt (og oppslått forsåvidt ;o).

Skrevet

Vi har Peg Perego Pliko P3 og er veldig fornøyd med den. Den har full liggestilling og større hjul enn de fleste andre triller. God kalesje har den også, sånn at den er god å ha med til "syden".

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

jeg har phil&ted singel vogn, veldig fornøyd med den.

Superlett å trille og tar liten plass i bilen. Full liggestilling og lang rygg.

Skrevet

Helene: Leser på barnevognguiden.no at noen synes den er stor sammenslått? Ellers har jeg kikka litt på den.. synes du den er lun? tarzan er bare 3 og en halv mnd, men ønsker en vogn å bruke på tur og sånn hvor man skal ha litt mer enn vogn i bagasjerommet (har en emma ljunga duo egde, ganske stor med andre ord)

Skrevet

Nå har jeg bare en simo kombi og to tvillingtriller å sammenligne med, så den er jo mikroskopisk i forhold :-P

Jeg synes den virker lun og god, har borrelåsfesting av "veggene" på kalesjen, men det er god overlapping så det blir ikke trekk.

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd, men smaken er jo som kjent som baken :o)

Skrevet

ja simo kombi og den til emma ljunga er jo i samme klasse egentlig.. fant akkurat et bilde av den sammenslått og synes den så liten ut jeg.. da er det fare for at tarzan ønsker seg en sånn til jul av besteforeldrene.. hehe

Skrevet

Kjøpte meg nettopp Bugaboo Bee - er superfornøyd! Eneste trillen som tilfredstilte alle krav jeg hadde, som full liggestilling, god plass i kurven under vognen, vendbar sittedel, lett og stødig å trille, lett å legge sammen og tar liten plass.

Skrevet

Signerer denne! :) Bugaboo Bee er best. :) Kjøpte den da sønnen min var tre måneder. Hadde en pose oppi og han lå som en konge, lunt, trygt og godt. :)

Skrevet

Vi kjøpte en i sverige som vi er veldig fornøyd med. Sulky med 5 liggestillinger. Den er solid, har en liten kurv, bøyle, og kalesje. kostet 845 svenske tror jeg. Håper vi får jente neste gang så vi får brukt den da også og slipper å kjøpe ny. (den er rosa og beige) Var den eneste fargen de hadde med bøyle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...