Gå til innhold

Var dere emosjonelle da dere var gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29 og nå sitter jeg hjemme alene. Mannen på jobb. Barna sover. Og det er ingen grunn til det men plutselig begynner tårene og renne og jeg gråter noe helt enormt..

Hvorfor skjer dette egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hormoner :)

helt normalt. jeg hadde myyye tårer, og kunne begynne å gråte hvis mannen gikk "der i stedet for der". tragisk. men han holdt ut ;)

det går heldigvis over!

Skrevet

Jeg har nå to barn, og dette gikk ikke over etter barn nummer to. Så ja, jeg hadde det da jeg var gravid og til og med etterpå. VELDIG emmosjonell, griner hver Grey's anatomy episode og ellers veldig lett rørt. Huff, slitsomt! Kalles vel hormoner??

Skrevet

Jeg er uke 27 nå, og er akkurat likedan. Det er helt sykt, og helt uten grunn!

Skrevet

HI her.. Ja, jeg skjønner jo at man kan blir rørt av ting man ser eller leser,men at man kan begynne å gråte akutt av bare å sitte rett opp og ned uten grunn, er nytt for meg i hvertfall!!

:-)

Skrevet

Hormoner.. :)

Jeg er en skikkelig gråter, griner av alt trist på tv, og er jo enda verre nå med masse hormoner.. :P

Skrevet

Jupp. Sånn er jeg også. Å hver gang jeg har latterkrampe går det til slutt over i krampe gråt. Helt sykt! Slik var jeg med førstemann også. Er litt slitsomt å ha d slik men;)

Skrevet

Syns mange skylder alltid på hormoner når de har såpass med humørsvingninger. Må gå an å kunne beherske seg litt og ikke tute til enhver anledning.

Seriøs, grine fordi mannen jobber og du sitter alene hjemme?

Skrevet

hi grein jo ikke FORDI mannen var på jobb. hun var aleine å begynte å grine uten grunn...

heldigvis ikke alle som er plaget med hormoner når de er gravid, men noen er mer plaget enn andre.

Skrevet

Dette er ikke bare vanlige humorsvingninger for min del i alle fall. Jeg pleier alltid å bli premenstrull og kjempesinna, og da kan jeg til en viss grad skjerpe meg - men nå kommer tårene helt uten grunn og til helt upassende tider. På vei hjem i bilen i dag, for eksempel. Ikke var jeg trist, ikke rørt, ikke sint, bare tårefull :o)

mvh

uke 27

Skrevet

Det var liksom det som var hel greia med innlegget mitt..

At jeg gråter UTEN grunn.. Gråter ikke fordi mannen er borte og barna sover.. Det går helt fint..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...