Gå til innhold

Jenta mi har ei ufyslig bestevenninne :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er begge seks år. Jenta mi har fått nytt rom og fikk invitere henne hjem. Var litt nysgjerrig siden jeg har hatt mistanker at denne jenta er sjefete og frekk.

Kom inn og slengte fra seg sekk og klær midt på gulvet.

Og når hun fikk se det nye rommet som vi har lagt ned mye arbeid på og er kjempefint utbrøt hun bare "Herlighet så få Petshop-figurer du har". Ellers gikk hun å kommanderte fra hun kom til hun gikk. Skulle ha mat rett etter middag og nektet å føre en samtale med oss voksne. Skikkelig sur unge.

Huff. Skulle ønske jenta mi fant ei anna venninne. Hun går konstant i en blanding av nesegrus beundring eller er lei seg for ting denne jenta har sagt og gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That's life.. Kjenner faktisk noen slike i voksen alder. Tror ikke det er lurt å prøve å "skjerme" datteren din fra slike folk, lær henne heller å takle dem, dvs ikke la dem ha så stor makt. Det vil hun tjene på.

Jeg vet at det kan være vondt i et mammahjerte å observere at noen behandler ens eget barn slik, men pass på at hun har flere bein å stå på i form av andre venner, aktiviteter osv.

Jenta di klarer seg sikkert helt fint, skal du se:)

Skrevet

Vet du hvordan denne jenta har det hjemme? Kanskje har hun ikke så fint rom, og kanskje er hun ikke så vant til grenser hjemme.

Så har man jo dem som bare er vanskelige barn uten å ha noen problemer hjemme da.

Forstår gost at du syns det er vanskelig å se på at barnet ditt blir en "dilter". Veldig vanskelig å komme med et råd igrunn. Husker jeg hadde slike venninner til og fra i oppveksten, men jeg byttet dem etterhvert ut når jeg gjennomskuet dem. Det er bare den naturlige gangen, særlig blant jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...