Gå til innhold

Utspekulerte småjenter er noe for seg selv....hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag klekka 4åringen og ei venninne ut ei plan for å få gå inn under utelek i barnehagen, de tissa seg ut med vilje de to små frøa!! Og det er ikke første gang, nå er de avslørt. Måtte vist sitte på en stol å tenke over det de hadde gjort fantene.. Men det skal de ha, de har fantasi og vilje til å gjøre en innsats for å få vilja si...hahaha....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde i dag sammen med to andre gått inn på kjøkkene og oppi pakkesekken og åpnet gavene. Dette er gaver til en kalender som barna har tatt med seg en leke hjemme i fra og pakket inn, for å gi bort til noen som trenger det. Hun ene voksne i barnehagen måtte ringe rundt til foreldre og finne ut hvem som hadde gitt hva, slik at de kunne pakke dem inn igjen.....huff det var litt flaut.

Skrevet

Hehe....småjentene mine rana julekalenderen sin her en dag mens jeg var på do. Har en med mange små skuffer i, de hadde tømt hele og satt å kosa seg med alt fra små sjokolader til hårstrikk og annet småtteri jeg hadde putta i den...hrmf...storebroren ble mest fortvila stakkars.'

Skrevet

I går mens vi spiste middag surra 4 åringen masse, satte seg slik at knea kom over bordet. Da vi sa ifra at hun skulle sitte pent og ha beina under bordet legger hun hodet sitt på skakke og sier: Det er ikke så greit, for de storesøstrene mine gjør slikt og da lærer jeg det. Det er ikke noe jeg kan noe for. Også sitter hun der med det oppgitte fjeset og dådyrøyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...