Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hvor lang tid gikk det før den sorte samvittigheten roet seg?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 ca 1 år....og når jeg tenker på det(noe som er sjeldnere og sjeldnere)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Den dårlige samvittigheten har jeg fremdeles, over 3 år etter at jeg var utro. Selv om jeg ikke lenger er sammen med ham jeg var utro mot! Har fremdeles vanskeligheter med å akseptere det jeg gjorde, men takket være samtaleterapi (!) i etterkant av det som skjedde, har jeg iallfall klart å tilgi meg selv. Mer eller mindre.. Vet med den største sikkerhet at jeg aldri noensinne kan gjøre noe slikt igjen, mot noen. Det sitter i meg, i kropp og sinn, som et mareritt..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 anonym 20.59 ikke vær så hard mot deg selv, det er menneskelig og feile. en stor og god klem til deg fra hu over deg
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 jeg klarte ikke mer etter 2 år å sa de til mannen min han tilga meg siden vi hadde en sønn på under 6 mnd å han ville vi skulle leve sammen resten av livet. men trodde han ville gjøre de slutt i grunn.. er ikke kjekt å måtte svare på detaljer han lurer på å ser svarene sårer å plager han.. men de går mye bedre nå etter en-to mnd for oss begge.. mye bedre med ren samvittighet.. å angrer self på de men kan ikke gjøre noe med de...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Jeg føler jeg blir spist opp av et sort hull i magen. Jeg er et forferdelig menneske som ikke fortjener hverken mannen eller barna mine. Mannen min har tilgitt meg, men jeg klarer ikke å se meg selv i speilet uten å bli kvalm. hi
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har segt det til mannen min, og han tilgav meg, han vil ikke vite noe om hvem eller hva. Han vil bare glemme det. Jeg forstår ikke hvordan jeg kunne være så forferdelig mot ham jeg elsker høyere enn jeg elsker meg selv. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå