Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Jeg var på vekstkontroll på mandag, der de tok ul. Det var da en JM og en lege der, spørte dem da om hodet var festet for jeg synest selv. Legen som tok ulen kjente etter sa da til meg at hodet var godt festet og satt langt nede i bekkenet. Så var jeg på kontroll hos JM på onsdag, da hun kjente på hodet (har hun gjort hver gang de siste gangene) men hun sa at hun synest hun kjente litt bevegelse. Men synest hun kjente lenger oppe en legen gjorde, at hun har tatt tak i øvre delen av kroppen kansje? Usikker på hvem jeg skal høre på jeg, hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Du bør ikke høre på synserne her inne iallefall. Ikke så lett å vite uten å kjenne etter vet du Når har du termin da? Som du sikkert vet så er det ikke alle barn som fester seg før fødsel i det hele tatt, men ut kommer de likevel.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er 35 uker imorgen.. Men er ganske sikker på at hodet er festet selv da. hi
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Egentlig er det totalt likegyldig om hodet er festet eller bare ligger langt ned, sannsynligheten for at babyen får hodet opp igjen og snur seg er veldig liten uansett. Jeg aner ikke om hodet til sønnen min var festet eller ikke før fødselen startet og det har jo ingenting å si for fødselen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror du skal tenke at hodet er festet, er det ikke det så gjør betyr det ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå