Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Idag møtte jeg en bekjent som jeg ikke har sett siden i sommer. Han klappet meg på magen og sa gratulerer GRAVID!! Jeg sa nei og fortalte at jeg sluttet og røyke for ca 3 mnd siden.(Har lagt på meg 10 kg og har fått det på magen.Eplefigur ja). Han trodde meg ikke.. Huff håper ikke han sier det til noen. Jeg er gravid,men bare 9 uker på vei.Har ikke fortalt det til familien enda.. Nei nå er det på med joggeskoa..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Kanskje du bare er litt oppblåst. Slik var jeg første gang da jeg kommet så langt. Måtte bytte til gravidbukser da jeg var 12 uker. Uansett skikkelig frakkas!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ååååå nei!!! Du var jo gravid allikevel da, men jeg har full forståelse for deg!! Dette var frekt!! Jeg spurte ei bekjent dame om det samme etter nesten to uker med observasjoner, cluet var at hun la hånda på magen på en veldig spesiel måte, på samme måte man gjør når man er lengre på vei. Spurte ekstremt høfflig og fikk til svar at hun var 11 uker på vei.. Kan hende at du tar beskyttende på magen uten at du legger merke til det.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Utrolig frekt å spørre om folk er gravide. Jeg gjør aldri det, med mindre de har en t-skjorte som det står "gravid" på, og magen står rett ut og vannet akkurat har gått over skoene mine.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk også det spørsmålet når jeg var 9 uker på vei. Skikkelig pinlig og måtte si det som det var at jeg bare var 9 uker på vei og at det ikke var offisielt enda. Magen min er stor, men det har den alltid vært, men det er vanskelig å holde den inne når man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå