Gå til innhold

synes du anal sex er digg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen virkelig liker det, for det er jo så forbanna inni helvete vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex i ett ord, som alle andre ord som er sammensatt..

Og nei. Absolutt ikke. Ting skal kun UT der!

Men har et par venninner som digger det, så vi er vel skapt forskjellig.

Skrevet

Jeg blir pirret av det:) Men nå som jeg er gravid og har fått hemoroider... I don't think so:/

Skrevet

Synes det er virkelig digg. Ofte bedre enn vanlig sex :)

Skrevet

Har egentlig aldri prøvd det ordentlig, for rompa mi er enveiskjørt. :P

Har prøvd en gang, kun for å prøve, men det var bare ekkelt.. Og ikke noe for meg.

Det skal jo ikke gjøre vondt, da er det noe galt. Er man skikkelig kåt, og hatt et ordentlig forspill skal det visst være godt, og med masse glidemiddel.. Skal ærlig innrømme at jeg skulle gjerne likt det.. Er jo mange jenter som syns det er hinsides fantastisk.. :P

Skrevet

Det er kjempedigg og absolutt ikke vondt. Da gjør dere noe feil! Enda bedre med med en vibrator foran og mannen bak. DA går det så det suser. Det er viktig å slappe godt av og bruke glidemiddel.

Skrevet

Veldig deilig. Hatet det før, synes det var grusomt vondt. Men så lærte jeg hvordan dette gjøres og kan anbefales på det sterkeste

Skrevet

Ligg på ryggen! Så mange står på alle fire og det blir helt galt og vondt. Det er for viderekommende;) Ta en misjonærstilling, bare penentrer i analen. Og bruk masse glidemiddel(vannbassert) ikke olje eller silikon, det er ikke bra å få oppi der. Og viktigst av alt. SLAPP HELT AV! Orgasmen man får her er utrolig bra

Skrevet

Ja,jeg digger det så lenge det blir gjort på rett måte. Får mye lettere orgasme ved analsex.

Skrevet

Jeg står på alle fire, in the dog-way. Først tar han den litt i musa, er jo klar som et egg, så det er nok glidemiddel for oss det, så tar han den analt! (aldri motsatt vei, husk det, pga bakterifloraen fra analen)

Pleier mannen deres å komme inni der, bruker dere kondom eller har dere anal-sex uten uttømming?

Han har noen kommet ved analt samleie her, men blir ofte kvalm etterpå fordi det kommer langt oppi tarmen.. Har prøvd å lest litt om det, men har ikke fått noen forståelse for om det er bra eller ikke. Vet bare at man aldri skal ta den inn i musa etter analt. Noen andre som også føler seg kvalm, etter at han har kommet analt?

Skrevet

Personlig synes jeg misjonær, på siden eller på magen er den beste stillingen å starte i.

Selv om man blir tatt bakfra, trenger man ikke stå på alle fire og bli tatt bakfra :) Den stillingen burde man nok vente med til man er kommet godt i gang, man er avslappet, synes det er deilig, og vil ha mer! :)

Glidemiddel er et must.

Blir aldri dårlig av at han kommer i baken.

Skrevet

analsex er virkelig veldig deilig! Det er ikke noe noen bare sier hvis du altså mistenker det. Det er sikkert _noen_ som sier de liker det uten å like det... men det går altså an å elske det... !!

Skrevet

Jeg har gitt klar beskjed om at han ikke får lov å komme der,rene avføringsmiddlet for meg det...Synes det kjennes helt for jævlig ut etterpå i flere dager hvis han kommer inni.

Skrevet

Jeg liker analsex, ikke ofte og hver gang men av og til.

Jeg får som oftes de beste orgasmer på denne måten, og jeg får sjelden orasme med vanlig samleie.

Det gjør ikke vondt om man smøres godt og vet hvordan man skal gjøre det. Det er ikke som med vagina der man bare kan stikke den rett inn. Jeg syns det er best og enklest om jeg tar kontrollen og trer meg på han, når jeg har kommet meg på "plass" så kan han overta.

Skrevet

Anbefaler virkelig ikke "å ri" litt voldsomt selv om man er kåt!

Hadde en elefant oppi rumpa i flere dager etterpå kjentes det ut som! ;-)

Skrevet

Syntes også det gjorde vondt i begynnelsen når han skulle inn, men når man først er kommet i gang er det digg. Men nå føler jeg at det begynner å bli litt ubehagelig. Ikke vondt, men bare ubehagelig.. Lurer på om det kanskje kan ha sammenheng med at jeg er gravid i 27. uke og den lille, og alt annet inni magen, holder på å bli større og større.. Kanskje en annen stilling fungerer bedre, fram til nå har vi holdt oss til doggy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...