sommerbaby! Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 hører ikke til her enda, men kommer neste uke =) jeg skal på ul torsdag, er da 12+0. noen her som har fått vite kjønn så tidlig? jeg var 13 uker på vei da jeg fik vite forrige var gutt, det så hun med en gang og var ikke i tvil. hva tror dere?
januarbaby+maibaby Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jeg var på ul da jeg var 11 + 3 og jordmor sa at d kunne se ut som en gutt, og vi trodde jo det da... Men på ul i uke 18 var det tydelig ei jente:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Var på UL 12+4. Fikk ikke vite noe om kjønn. De tok altfor ofte feil til at det var vits å antyde noe så tidllig. Men like greit det, så har vi enda mer å glede oss til når vi skal på ordinær UL i slutten av januar
sommerbaby! Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 takk for svar =) jeg skal også til ul i slutten av januar, så får vel bare holde ut til da =) men holder en liten knapp på at jordmor klarer se kjønn neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå