Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører ikke til her enda, men kommer neste uke =)

jeg skal på ul torsdag, er da 12+0.

noen her som har fått vite kjønn så tidlig?

jeg var 13 uker på vei da jeg fik vite forrige var gutt, det så hun med en gang og var ikke i tvil.

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg var på ul da jeg var 11 + 3 og jordmor sa at d kunne se ut som en gutt, og vi trodde jo det da...

Men på ul i uke 18 var det tydelig ei jente:)

Skrevet

Var på UL 12+4. Fikk ikke vite noe om kjønn. De tok altfor ofte feil til at det var vits å antyde noe så tidllig. Men like greit det, så har vi enda mer å glede oss til når vi skal på ordinær UL i slutten av januar

Skrevet

takk for svar =)

jeg skal også til ul i slutten av januar, så får vel bare holde ut til da =)

men holder en liten knapp på at jordmor klarer se kjønn neste uke... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...