Gå til innhold

Ang mensen etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ein baby på snart 4 mnd, ammer, men har allerede hatt mensen ein gang.. Er mensen regelmessig etter fødsel, eller må den "gå seg til" litt?

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mens tilbake etter 3 mnd, kom regelmessig etter det.

men litt rar blødning de 2 første gangene. veldig klart blod men , dette gikk seg til. jeg også full ammet så husker jeg ble sikkelig skuffa,

hva?mensen?nå?hehe:))

hadde jo hørt at så lenge du ammer slipper du mensen.

Skrevet

Jeg har et barn på 7 mnd. Jeg fikk mensen 1,5 mnd etter fødselen-selv om jeg fullammer. Ganske skuffa ja:P Men usikker på om den har vært regelmessig. satte inn spiral,tok den ut igjen og hatt mensen en gang etter det,men nå er den ikke kommet til rett tid igjen,venter enda..Så for min del er den vel ikke helt regelmessig, men vet ikke om det skyldes spiralen eller ikke.

Skrevet

Ja, vart skikkelig skuffa, hadde hørt det samme eg også!! Er da fleire som har erfaring m detta?? For eg håper igunn på at den skal vere litt uregelmessig... Eller so må eg kjøpe meg ein test....

Skrevet

fikk mens når babyen ble 16 uker 1 mens.

fikk andre mens 3 dager senere enn ventet,

men er så langt ganske fornøyd siden vi ikke bruker annen prev en donge..

Skrevet

Får håpe min berre e litt uregelmessig då, er 1 uke på "overtid" i morgen, pleide å få den ein dag før, altså 27 dagers syklus... Så er vel teoretisk sett 1 uke påå overtid i dag..

Skrevet

jeg tok en test men den var bare litt sen.. men noen er regelmessig med angan mens andre er litt uregelmessig :D går nok fint skal du se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...