mor til 2 søte små=) Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Eg har ein baby på snart 4 mnd, ammer, men har allerede hatt mensen ein gang.. Er mensen regelmessig etter fødsel, eller må den "gå seg til" litt? Håper noen kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 jeg fikk mens tilbake etter 3 mnd, kom regelmessig etter det. men litt rar blødning de 2 første gangene. veldig klart blod men , dette gikk seg til. jeg også full ammet så husker jeg ble sikkelig skuffa, hva?mensen?nå?hehe:)) hadde jo hørt at så lenge du ammer slipper du mensen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har et barn på 7 mnd. Jeg fikk mensen 1,5 mnd etter fødselen-selv om jeg fullammer. Ganske skuffa ja:P Men usikker på om den har vært regelmessig. satte inn spiral,tok den ut igjen og hatt mensen en gang etter det,men nå er den ikke kommet til rett tid igjen,venter enda..Så for min del er den vel ikke helt regelmessig, men vet ikke om det skyldes spiralen eller ikke.
mor til 2 søte små=) Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Ja, vart skikkelig skuffa, hadde hørt det samme eg også!! Er da fleire som har erfaring m detta?? For eg håper igunn på at den skal vere litt uregelmessig... Eller so må eg kjøpe meg ein test....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 fikk mens når babyen ble 16 uker 1 mens. fikk andre mens 3 dager senere enn ventet, men er så langt ganske fornøyd siden vi ikke bruker annen prev en donge..
mor til 2 søte små=) Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 Får håpe min berre e litt uregelmessig då, er 1 uke på "overtid" i morgen, pleide å få den ein dag før, altså 27 dagers syklus... Så er vel teoretisk sett 1 uke påå overtid i dag..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 jeg tok en test men den var bare litt sen.. men noen er regelmessig med angan mens andre er litt uregelmessig går nok fint skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå