Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er visst ikke skapt for å ha barn jeg.... Før jeg ble gravid var jeg vant til at det meste var under min kontroll og gikk ting galt var som regel fordi jeg hadde glemt noe/utelatt e.l. Slik er jeg med ungen min og. Han er 15 mnd. Hvis han får et raserianfall så føler jeg at det er noe jeg gjør galt siden han blir sånn. Hvis han blir sur når jeg skal skifte bleie føler jeg at det er fordi jeg gjør noe galt når jeg skifter. Samboern min sier at det er jo bare sånn unger er, men jeg klarer ikke å ta det til meg. Føler at jeg har feilet som mor hver gang jeg møter litt motgang. Det verste er at gutten min er som regel i meget godt humør og en fantastisk unge, men jeg henger meg sånn opp i de mindre koselige øyeblikkene og sitter og overanalyserer over hva jeg har gjort galt. Skulle ønske jeg klarte å innse at mye som har med unger å gjøre kan ikke jeg råde over men er viljestyrt.Da hadde jeg klart å slappe av mye mer enn jeg gjør nå. Noen som har det slikt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Tror det er helt normalt - du får bare prøve å komme over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå