Gå til innhold

hmm nå er det livvatt gitt;-) 25+2 i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det masse liv og røre hele tiden hehe,det er så kos og jeg byner å merke at magen er i veien innimellom å...men samtidig er det veldig kos å. Måtte bare dele den gode følelsen med dere her inne,selv om jeg har bekkenløsning og har vært sm siden uke 13...Snart om bare 3korte uker går jeg over i 3tri,yohooooo dette går fort hehe! Lykke til alle og ha en god kveld. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke så lenge siden jeg heller begynte å kjenne det hver dag, og det er utrolig koselig! Er 26+0 i dag, og tross begynnende bekkenløsning og litt for mange hormoner som raser rundt i kroppen, så er det jammen fint å være gravid også! :o)

Skrevet

Har kjent masse liv lenge men nå er liksom sparkene kraftfulle å harde;-) Kjempe koselig.

Skrevet

Hihi ja det er kjempe artig. Er 25+1 idag jeg.

Er veldig morsomt å kjenne de kraftige sparkene. Nå har samboer endelig fått kjenne litt på utsiden.

Da blir det mindre ille at bekkenløsningen kom.

Har du tenkt å få behandling for bekkenløsningen??

Skrevet

Jeg går til fysio hver uke for å holde det i "sjakk" om det er mulig da å så langt så ser det ut som det hjelper i allefall...men klart,magen vokser å det blir jo tyngere....så håper bare det ikke blir helt galt tilslutt. Lykke til jenter...

Skrevet

Hva gjør dere hos fysio? Jeg har ikke vært ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...